efood: Οδηγώντας το quick commerce στην ελληνική αγορά

Το efood, έχοντας επενδύσει σε τεχνολογικές λύσεις και διαθέτοντας µία από τις κορυφαίες οµάδες τεχνολογίας στο στελεχιακό του δυναµικό, είναι σε θέση να αντιµετωπίσει τις προκλήσεις του κλάδου του quick commerce.

efood: Οδηγώντας το quick commerce στην ελληνική αγορά

Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα και παγκοσµίως έχουν αλλάξει δραστικά, µε τους καταναλωτές να αναζητούν ευκολία, ταχύτητα και αµεσότητα στις αγορές τους. Το quick commerce, η νέα µορφή ηλεκτρονικού εµπορίου, που έχει ως κύριο στοιχείο την άµεση παράδοση προϊόντων εντός λίγων λεπτών από την παραγγελία, αποτελεί ουσιαστικά την απάντηση στις νέες προσµονές των καταναλωτών, ορίζοντας παράλληλα, σε µεγάλο βαθµό, τη λειτουργία και την ανάπτυξη της αγοράς.

Η εξέλιξη του κλάδου στην Ελλάδα, η οποία καταγράφεται µόλις τα τελευταία χρόνια, είναι άρρηκτα συνδεδεµένη µε την πορεία του efood, το οποίο κατάφερε να καθιερωθεί ως ο αδιαµφισβήτητος ηγέτης του quick commerce στη χώρα.

Το efood, η µεγαλύτερη υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, κατάφερε να προσαρµοστεί άµεσα στις νέες συνθήκες της αγοράς, επενδύοντας στη δηµιουργία του δικού του µοντέλου quick commerce. Με το efood market και µέσα από τη συνεργασία του µε τις κορυφαίες αλυσίδες super market, αλλά και µε περισσότερα από 3.500 διαφορετικά καταστήµατα, έδωσε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα από µια τεράστια ποικιλία, µε παράδοση σε λίγα λεπτά από την παραγγελία τους.

Με την ανάπτυξη του efood market, την ενσωµάτωση αλυσίδων super market, την αξιοποίηση του δικτύου Convenience Stores και dark stores που απέκτησε µετά την εξαγορά των εταιρειών του Οµίλου Μούχαλη και µε τη διεύρυνση σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες καταστηµάτων, το efood κατάφερε, µέσα σε µόλις 2 χρόνια, να πρωτοστατήσει στην ανάπτυξη του quick commerce στην Ελλάδα και να διατηρεί τη θέση του αδιαµφισβήτητου leader του κλάδου, δείχνοντας σε µεγάλο βαθµό τον δρόµο στο σύνολο της αγοράς.

Για να το πετύχει αυτό, βασίστηκε σε µια στρατηγική που συνδύασε καινοτοµία, συνεργασίες και την αξιοποίηση του δικτύου του και στήριξε την επένδυσή του σε δύο κατευθύνσεις: στη δηµιουργία ενός µεγάλου δικτύου διανοµέων, οι οποίοι σήµερα ξεπερνούν τους 6.000, όπως και στην ενσωµάτωση τεχνολογίας στα logistics, που του επιτρέπουν να κάνει εφικτή -αλλά και επιχειρηµατικά βιώσιµη- την παράδοση προϊόντων εντός λίγων λεπτών.

Βασικός πυλώνας του quick commerce του efood είναι το efood market, το οποίο είναι σήµερα διαθέσιµο σε µεγάλες πόλεις της Ελλάδας, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να µπορούν να επιλέγουν ανάµεσα από 6.000 προϊόντα, καλύπτοντας κάθε πτυχή των καθηµερινών αναγκών τους, από τρόφιµα και ποτά µέχρι είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας.

Παράλληλα, ενεργό µέρος της στρατηγικής του efood είναι η εξέλιξή του στην πρώτη επιλογή online super market για τους καταναλωτές, διαβλέποντας τη συνεχώς αυξανόµενη τάση των καταναλωτών να επιλέγουν την ευκολία της παραγγελίας και παραλαβής και των ειδών super market στον χώρο τους.

Το 2020, το efood εγκαινίασε για τους χρήστες του τη δυνατότητα παραγγελίας και παραλαβής ειδών super market, ξεκινώντας µία από τις πλέον επιτυχηµένες συνεργασίες, αυτή µε τον Σκλαβενίτη, η οποία διατηρείται µέχρι και σήµερα.

Θέλοντας να δηµιουργήσει τις περισσότερες δυνατές επιλογές για τους χρήστες του, το efood προχωρά προοδευτικά στη συνεργασία µε τα σηµαντικότερα brands του κλάδου στην Ελλάδα, για να µπορούν οι καταναλωτές να κάνουν τις αγορές των προϊόντων που προτιµούν από το αγαπηµένο τους super market και να παραλάβουν εντός µίας ώρας, µε τον στόλο διανοµής του efood. Μάλιστα, µε ωράριο λειτουργίας από τις 8 το πρωί έως τις 12:30 το βράδυ, ακόµη και τις Κυριακές και τις αργίες, το efood δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν αγορές πέραν του ωραρίου των φυσικών καταστηµάτων, διασφαλίζοντας σταθερές τιµές και άµεση παράδοση στον χώρο τους.

To efood ενσωµατώνει σήµερα στην πλατφόρµα του 21.000 καταστήµατα, σε 100 πόλεις ανά την Ελλάδα, µε τα 3.500 από αυτά να αφορούν σε αγορές εκτός καφέ και έτοιµου φαγητού. Με κατηγορίες καταστηµάτων όπως κρεοπωλεία και ιχθυοπωλεία, ανθοπωλεία, mini market, pet shop, µανάβικα, κάβες, οπτικά είδη, καφεκοπτεία, προϊόντα καπνού - ατµού, υγεία - οµορφιά, παιχνίδια - είδη δώρου αλλά και προϊόντα τεχνολογίας και βιβλιοπωλεία, το efood διευρύνει συνεχώς τις δυνατότητες του quick commerce, µε τους καταναλωτές να βλέπουν το πρακτικό όφελος από την ανάπτυξη της αγοράς στην Ελλάδα.

Το efood, έχοντας επενδύσει σε τεχνολογικές λύσεις και διαθέτοντας µία από τις κορυφαίες οµάδες τεχνολογίας στο στελεχιακό του δυναµικό, είναι σε θέση να αντιµετωπίσει τις προκλήσεις του κλάδου του quick commerce, όπως τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, τη διασφάλιση της διαθεσιµότητας προϊόντων και τη διατήρηση της ταχύτητας στην παράδοση και να παραµείνει πρωτοπόρο στον κλάδο. Οι επενδύσεις σε τεχνολογία, καθώς και οι συνεχείς επεκτάσεις του δικτύου του, δείχνουν την αποφασιστικότητά του να διατηρήσει την ηγετική του θέση στην αγορά και να θέσει τα θεµέλια για το µέλλον του quick commerce στην Ελλάδα.

Το efood µέσα από την στρατηγική του και τις επενδύσεις του σε υποδοµές και τεχνολογία, όχι µόνο παραµένει στην αιχµή της καινοτοµίας αλλά και καθοδηγεί την αγορά, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως µια αγορά που υιοθετεί τις πιο σύγχρονες παγκόσµιες τάσεις στο ηλεκτρονικό εµπόριο.

v