Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Πώς «παντρεύονται» βιωσιμότητα και καινοτομία σε μια επιχείρηση

Πώς «παντρεύονται» βιωσιμότητα και καινοτομία σε μια επιχείρηση

Ποια είναι η σημασία του όρου «sustainability-oriented innovation». Οι περιορισμένοι πόροι και τα κρίσιμα ερωτήματα που καλούνται να απαντήσουν οι επιχειρήσεις. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Γνωρίζοντας την Annie ή πώς οι «ΑΙ πωλητές» μεταμορφώνουν το λιανεμπόριο

Γνωρίζοντας την Annie ή πώς οι «ΑΙ πωλητές» μεταμορφώνουν το λιανεμπόριο

Η τεχνολογία οδηγεί σε άλλο επίπεδο τις πωλήσεις. Οι δυνατότητες και τα αποτελέσματα της χρήσης «ΑΙ πωλητών». Του Γιάννη Σταμούλη.

TAGS ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - TELECOMS

O κομβικός ρόλος του Chief Data Officer στη σύγχρονη επιχείρηση

O κομβικός ρόλος του Chief Data Officer στη σύγχρονη επιχείρηση

Η αποτελεσματική και ευφυής διαχείριση δεδομένων αποτελεί σήμερα μια σημαντική πτυχή του management. Η εποχή που κρίσιμες αποφάσεις λαμβάνονταν «διαισθητικά» έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα κρίσιμα χαρακτηριστικά που χρειάζεται μια επιχείρηση

Τα κρίσιμα χαρακτηριστικά που χρειάζεται μια επιχείρηση

Η οικονομία της αγοράς και οι μηχανισμοί της έχουν σε μεγάλο βαθμό εισαχθεί στο οικονομικό σύστημα, αλλά δεν εξαιρούνται από την απαίτηση για ρύθμιση. Γράφει ο Κ. Ζοπουνίδης.

Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να αλλάξει σε… 21 ημέρες

Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να αλλάξει σε… 21 ημέρες

Μια πνευματική και ψυχολογική ταυτοχρόνως πρόκληση. Στο ομώνυμο βιβλίο του ο Ολιβιέ Κλαρκ υποδεικνύει τον τρόπο «να γίνουμε επιεικείς αλλά όχι συνένοχοι». Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η μέθοδος για σωστές αποφάσεις στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το «παράδοξο της αφθονίας» στην εποχή της τεχνολογίας. Οι τεράστιοι όγκοι δεδομένων εξασφαλίζουν μεγάλη ακρίβεια, αλλά γεννούν συγχρόνως μεγάλη σύγχυση. Το επίκαιρο απόσπασμα από τον Μεγάλο Δικτάτορα.

Πώς η συστημική σκέψη οδηγεί στη βιωσιμότητα

Ενσωματώνοντας συγκεκριμένες αρχές οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα που ανταποκρίνονται στις προκλήσεις και αξιοποιούν τις ευκαιρίες. Γράφουν οι Γ. Ατσαλάκης, Κ. Ζοπουνίδης.

Πώς «χτίζει» ψηφιακά... όνομα μια μικρομεσαία επιχείρηση

Τα τελευταία χρόνια η οικοδόμηση μάρκας γνωρίζει εκθετική ανάπτυξη και σίγουρα αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό εργαλείο. Το τοπίο ωστόσο γίνεται όλο και πιο περίπλοκο.

Ντόναλντ Τραμπ: Κάντε το όνομά σας μάρκα και αυτοδιαφημιστείτε

Συμβουλές του 47ου προέδρου των ΗΠΑ, που δείχνουν πώς σκέπτεται και πώς ενεργεί για να πετύχει συμφωνίες και στόχους. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τι είναι και πώς χτίζεται το «Φιλελεύθερο Μάνατζμεντ»

Οι μάνατζερ πρέπει να καλλιεργήσουν μέσα στην επιχείρηση, τα ερωτηματικά, την αβεβαιότητα, την αμφιβολία. Η ελευθερία δράσης και το διοικητικό θάρρος. Γράφει ο Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης.

Πώς θα πάρετε έξτρα υπεραξία από την εξυπηρέτηση πελατών

Οι πέντε προτεραιότητες ενός Κινέζου μάνατζερ

Πώς θα βρείτε την ευτυχία στην καριέρα σας

Ποια χαρακτηριστικά έχουν οι... εμπειροπόλεμοι μάνατζερ

Η διαίσθηση οδηγός για σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις

Τι είναι οι «Green Collar Jobs» και πώς θα τις διεκδικήσετε

Human Cloud: Τι είναι και πώς συνδέει επιχειρήσεις και εργαζόμενους

Οι πέντε μέθοδοι για να διαλέξετε σωστά προσωπικό

Πώς θα νικήσει ένας πτυχιούχος το FOBO της τεχνητής νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη παίρνει το πηδάλιο του αεροπορικού κλάδου

v