Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Πώς αξιολογούνται καλύτερα οι κίνδυνοι

Πώς αξιολογούνται καλύτερα οι κίνδυνοι

Τι προσφέρει η μέθοδος του Ντόναλντ Ράμσφελντ, πρώην Αμερικανού υπουργού Άμυνας, στην αντιμετώπιση προβλημάτων και πιθανών... καταστροφών. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα γίνετε καλός διαπραγματευτής

Πώς θα γίνετε καλός διαπραγματευτής

Στη σημερινή εποχή Ντόναλντ Τραμπ και Τεχνητής Νοημοσύνης, οι ελιγμοί και οι μηχανισμοί χειραγώγησης μπαίνουν σε μια νέα φάση ανάπτυξης. Τι λένε τα εγχειρίδια. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Οι πέντε κυρίαρχες τάσεις στο μάρκετινγκ

Οι πέντε κυρίαρχες τάσεις στο μάρκετινγκ

Για τις τεχνικές προώθησης των προϊόντων, έχει ήδη ανατείλει μια νέα πολυσύνθετη εποχή. Τα νέα δεδομένα και η σημασία της ταχύτητας. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα ξεχωρίσετε ένα «νικητή» στον χώρο των μπίζνες

Πώς θα ξεχωρίσετε ένα «νικητή» στον χώρο των μπίζνες

Όταν κάποιος κερδίζει μια μάχη δεν ανήκει κατ’ ανάγκη στις τάξεις των «νικητών». Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τους μάνατζερ. Αρθρο του Richard R. Conarroe.

Η συνταγή για να μην πνιγείτε σε έναν ωκεανό πληροφοριών

Η συνταγή για να μην πνιγείτε σε έναν ωκεανό πληροφοριών

Στην εποχή του πολλαπλασιασμού των γνώσεων και της ταχύτητας πρόσβασης σε αυτές θριαμβεύουν οι «γνωστικές πλάνες». Οι παγίδες και πώς θα τις αποφύγετε. Του Aθ. Χ. Παπανδρόπουλου.

Ecotrophelia: Πώς προάγει την καινοτομία η βιομηχανία τροφίμων

Πώς ο ΣΕΒΤ προωθεί στον πανεπιστημιακό χώρο, με τη συμμετοχή των νέων, τις έννοιες και πρακτικές της καινοτομίας και της δημιουργίας. Η 1η θέση στην ελληνική ομάδα στην εκδήλωση του 2024.

TAGS ΤΡΟΦΙΜΑ - ΠΟΤΑ

Είκοσι χρόνια χωρίς τον Πίτερ Ντράκερ: Το έργο και ο ρόλος του

Ο κορυφαίος φιλόσοφος της οικονομίας των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην ανάπτυξη του μάνατζμεντ. Ηταν ο πρώτος που μίλησε για τον ρόλο της γνώσης στην παραγωγική διαδικασία. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Γιατί η επιχείρηση χρειάζεται ηγέτη με... θετική διάθεση

Ο παράγοντας άνθρωπος και η ανάπτυξη και καλλιέργεια θετικών συναισθημάτων παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στο επιχειρείν. Ποια στοιχεία ανοίγουν τον δρόμο για την καινοτομία και την παραγωγικότητα. Γράφει ο Γιάννης Αναστασόπουλος.

Η τηλεοπτική διαφήμιση στον νέο κόσμο του μάρκετινγκ

Στο σύγχρονο περιβάλλον, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη διαφήμιση. Πώς διαμορφώνονται τα δεδομένα. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η τεχνητή νοημοσύνη και οι μεγάλες αλλαγές στο μάνατζμεντ

Η τεχνολογία επαναπροσδιορίζει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και του μάνατζμεντ. Η επικαιρότητα του βιβλίου των Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη, Δημήτρη Ζοπουνίδη και Άγγελου Κωστή.

Τι είναι το «slow productivity» και πώς αντιμετωπίζεται

Influencer Marketing: Μια αγορά $26 δισ. που όλο μεγαλώνει...

Διαβατήριο επιβίωσης για τις εταιρείες η τεχνητή νοημοσύνη

Ο ρόλος της «ψυχολογικής ασφάλειας» στο σύγχρονο μάνατζμεντ

Τα soft και hard skills που λείπουν από το ελληνικό ανθρώπινο δυναμικό

Rework: Ξεχάστε το παραδοσιακό μάνατζμεντ, τώρα όλα αλλάζουν!

Charles Handy: «Έφυγε» ένας... Σωκράτης του μάνατζμεντ

Γιατί η σύγχρονη εταιρεία χρειάζεται έναν corporate folklorist

Πώς «παντρεύονται» βιωσιμότητα και καινοτομία σε μια επιχείρηση

Γνωρίζοντας την Annie ή πώς οι «ΑΙ πωλητές» μεταμορφώνουν το λιανεμπόριο

v