MANAGER 2DAY

To πολυτιμότερο «κεφάλαιο» για ένα manager

To πολυτιμότερο «κεφάλαιο» για ένα manager

Ιδιαίτερα κρίσιμη η διαχείριση του χρόνου. Οι «τεχνικές» για την σωστή εκμετάλλευσή του. Η ανάγκη προτεραιοτήτων και η εργασία στο σπίτι. Γιατί το καλάθι των αχρήστων είναι ένας καλός... φίλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να διαλέγετε δημιουργικούς ανθρώπους

Πώς να διαλέγετε δημιουργικούς ανθρώπους

Ποια χαρακτηριστικά τείνουν να διαθέτουν οι δημιουργικοί άνθρωποι. Η πρωτοτυπία, η ευελιξία και ο υψηλός δείκτης προσαρμοστικότητας. Τι δεν τους ενδιαφέρει. Το χιούμορ και οι νέες ιδέες.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι 8+1 «κανόνες» που φτιάχνουν... κλίμα στις εταιρείες

Οι 8+1 «κανόνες» που φτιάχνουν... κλίμα στις εταιρείες

Δέκα στοιχεία που διαμορφώνουν το «περιβάλλον» εργασίας. Η σαφήνεια κατεύθυνσης, ο χειρισμός των ανθρωπίνων πόρων και ο τρόπος επίλυσης των συγκρούσεων. Το σύστημα ανταμοιβών και το... «μικροκλίμα».

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

«Εμπιστοσύνη ΑΕ»: Το... εργαλείο της δυναμικής ανάπτυξης

«Εμπιστοσύνη ΑΕ»: Το... εργαλείο της δυναμικής ανάπτυξης

Οι ηγέτες των εταιριών πρέπει να δημιουργούν μία επιχειρηματική κουλτούρα δέσμευσης-καινοτομίας, σε μία εποχή αποστασιοποίησης, τονίζει βιβλίο γνωστής συγγραφέος. Κλειδί αποτελεί η... εμπιστοσύνη. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις από το οργανωμένο... χάος

Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις από το οργανωμένο... χάος

Μήπως μπήκαμε για καλά στην εποχή του οργανωμένου χάους που απορρέει από την ταχύτητα των εξελίξεων; Τα «κέρδη» για τις επιχειρήσεις από την... άναρχη και αποκεντρωμένη διοίκηση. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι δέκα «απαράβατοι» κανόνες του coaching

Δέκα «κανόνες» που θα βοηθήσουν τους επικεφαλής αλλά και το σύνολο της ομάδας να επιτύχουν τους στόχους. Ο ρόλος του manager και τα κίνητρα προς τους συνεργάτες. Η αξία της... αναγνώρισης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς θα εκμεταλλευτείτε τα νέα δεδομένα στο μάρκετινγκ

Όσο πιο γρήγορες και πιεστικές είναι οι αλλαγές στο εταιρικό περιβάλλον, τόσο πιο ανθετικοί πρέπει να είναι οι επιχειρηματίες και τα ηγετικά στελέχη. Οι μεταβολές στο μάρκετινγκ και η «ισχυροποίηση» των πελατών. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

Το ατομικό συμφέρον κινητήριος δύναμη για τις εταιρίες

Η πιο διαβρωτική δύναμη στις επιχειρήσεις είναι το... ατομικό συμφέρον. Αν όμως διοχετευθεί σωστά –με συντονισμό, συναίνεση, καθοδήγηση– τότε μεταβάλλεται σε μία ισχυρή, εποικοδομητική δύναμη. Το ζήτημα των μεγάλων ανταμοιβών.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τα τέσσερα στάδια για την απόκτηση γνώσης

Συνδυασμός στοιχείων που φέρουμε μέσα μας από τη στιγμή της γέννησης αλλά και δεδομένων που λαμβάνουμε από το περιβάλλον είναι η γνώση. Αποτελείται από τέσσερα στάδια. Το παράδειγμα της... οδήγησης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο καλός ύπνος ως... εργαλείο management

Όσο καλύτερος είναι ο νυκτερινός ύπνος, τόσο πιο θετικά επιδρά στην υγεία της καρδιάς αλλά και στην απόδοση των μάνατζερς. Οι παρενέργειες από τα... ξενύχτια στην εργασία.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η συνταγή για τη σωστή διαχείριση κινδύνου

Το σύγχρονο management και η παγίδα της επανάληψης

Γιατί ο manager... δεν πρέπει να «διοικεί» τα άτομα

H εταιρική κοινωνική ευθύνη των managers

Οι δυο (νέοι) μοχλοί ανάπτυξης της παραγωγής

Πώς ο manager θα βγάλει τον καλύτερο εαυτό των στελεχών του

Η μετάβαση από τη διαχείριση στην... ηγεσία

H «μαγεία» της... κλειδαρότρυπας και οι πληροφορίες

Οι 8+1 «κλασικοί» ρόλοι σε μια ομάδα

Τα meetings και πως να τα χειριστείτε

v