Πώς να κερδίσετε από την ύφεση

Οι λειτουργίες του «μάρκετινγκ της ύφεσης» και οι κινήσεις που μπορεί να κάνει ένας επιχειρηματίας για να μετατρέψει την κρίση σε... ευκαιρία. Πέντε «χρυσές» συμβουλές από έναν «γκουρού» του κλάδου.

Πώς να κερδίσετε από την ύφεση

Για πολλές επιχειρήσεις, έχει σημάνει η ώρα της κρίσης. Απειλούνται από την ύφεση, αλλά και από τις κοινωνικές αναταραχές που η τελευταία προκαλεί. Ωστόσο, σε αυτή την δύσκολη κατάσταση δεν είναι όλα αρνητικά. Υπάρχουν και καλές λύσεις.

Όπως υποστηρίζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Μπομπ Μπλάϋ, για να πάει καλά μία επιχείρηση σε περίοδο οικονομικής κρίσης θα πρέπει να ξέρει καλά και να χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ της ύφεσης. Οι συμβουλές του προς όσους ενδιαφέρονται όχι μόνον να επιβιώσουν, αλλά και να κερδίσουν από μία οικονομική ύφεση είναι να:

*Βοηθάτε τους υπάρχοντες πελάτες σας να δημιουργούν καινούργιες πωλήσεις για λογαριασμό τους. Δώστε τους νέες ιδέες, με τις οποίες μπορούν να επωφεληθούν –ιδέες που να προϋποθέτουν την αγορά από εσάς περισσότερων προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρετε

*Προσθέστε αξία στο προϊόν ή στην υπηρεσία που παρέχει η εταιρεία σας. Σε μία οικονομική κρίση, οι πελάτες επιμένουν να παίρνουν το καλύτερο δυνατό για τα χρήματα που πληρώνουν. Πώς; Για παράδειγμα, προσφέρετε ταχύτερη παράδοση από τον ανταγωνισμό, ή περισσότερες επιλογές, ή καλύτερη εγγύηση

*Προσφέρετε καλύτερη εξυπηρέτηση. Προσπαθήστε να κρατήσετε τους τωρινούς σας πελάτες εξυπηρετώντας τους καλύτερα και πιο ευγενικά, για να είναι πάντα ευχαριστημένοι

*Ενεργοποιήστε ξανά παλιές επαφές. Οι περισσότερες εταιρείες βιάζονται να «απογοητευθούν» και να αφήσουν ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες πώλησης. Ένα επαναλαμβανόμενο follow-up μπορεί να μετατρέψει ένα 10% των δυνητικών πελατών σε πελάτες σας. Επίσης, κινήστε τους ανενεργούς λογαριασμούς.

*Διευκολύνετε τους μικρότερους πελάτες και τα μειωμένα κονδύλια. Προσφέρετε «οικονομικά» μεγέθη, μοντέλα χωρίς έξτρα, καλύτερους όρους πίστωσης, ειδικές εκπτώσεις, χαμηλότερα επίπεδα μίνιμουμ παραγγελίας, κ.α.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v