Πώς να αποφύγετε τις «δύσκολες» ερωτήσεις

Για να αποφύγει ο υπεύθυνος της εταιρίας να δώσει εσφαλμένες εντυπώσεις, πρέπει να απαντήσει... «κατ' ευφημισμόν» στις ερωτήσεις. Χαρακτηριστικά παραδείγματα απαντήσεων.

Πώς να αποφύγετε τις «δύσκολες» ερωτήσεις

Αν η εταιρεία σας αντιμετωπίζει μία κρίση και τα μέσα ενημέρωσης ζητούν απαντήσεις σε θέματα που δεν είστε έτοιμος να απαντήσετε, μήπως θεωρείτε τη φράση «ουδέν σχόλιον» ασφαλή μέθοδο διαφυγής;

Πρέπει να ξέρετε ότι στην πραγματικότητα είναι ιδιαιτέρως επισφαλής, διότι μπορεί να ερμηνευθεί ως α) έλλειψη διάθεσης συνεργασίας, β) επιβεβαίωση της απόκρυψης κάποιου μεμπτού συμβάντος, γ) αδιαφορία ή κακή πληροφόρηση του εκπροσώπου της εταιρείας (ή και τα δύο!).

Για να αποφύγετε να δώσετε εσφαλμένες εντυπώσεις, δοκιμάστε να δώσετε «κατ' ευφημισμόν» απαντήσεις, οι οποίες στην πραγματικότητα δεν απαντούν μεν τίποτα, αλλά τουλάχιστον δείχνουν τη διάθεσή σας να δώσετε τις απαντήσεις το συντομότερο δυνατόν.

Παραδείγματα: α) Μόλις πληροφορηθήκαμε το πρόβλημα και αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα.

β) Δεν έχω την απάντηση αυτή τη στιγμή, αλλά υπόσχομαι να σας τη φέρω.

γ) Δεν είμαι αρμόδιος για το θέμα αυτό, αλλά θα ζητήσω από τον κ. Χ να σας τηλεφωνήσει και να σας δώσει τις πληροφορίες που μου ζητήσατε.

δ) Ετοιμάζουμε δήλωση για το θέμα αυτή τη στιγμή και μπορώ να σας τη στείλω με mail ή με fax σε 1-2 ώρες.

Όλα αυτά πρέπει να μάθετε να τα λέτε με πλατύ χαμόγελο ή με πειστική σοβαρότητα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v