Για τους Έλληνες καταναλωτές το όνομα Ari Foods, μιας βιομηχανίας από το Λάκκωμα Χαλκιδικής που παράγει antipasti, ορεκτικά, αλοιφές και έτοιμα γεύματα, ίσως να μην λέει πολλά. Λογικό αφού πάνω από το 99% του τζίρου της προέρχεται από τις διεθνείς αγορές, ενώ τα προϊόντα που διαθέτει είναι ιδιωτικής ετικέτας.
Κι όμως η Ari Foods συμφερόντων της οικογένειας Ιγνατίδη και της Μαργαρίτας Καλαϊτζίδου, στο εργοστάσιο της οποίας εργάζονται 350 άτομα (το 2022 ο αριθμός ήταν 335 άτομα), δεν είναι μια μικρή οικονομική οντότητα. Πέρυσι ο τζίρος της ξεπέρασε τα 56,879 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 7% έναντι του 2022.
Tα καθαρά της κέρδη ενισχύθηκαν κατά 116,17% στα 2,914 εκατ. ευρώ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους της διαμορφώθηκε στο 0,25% από 0,2% το 2022.
Σημαντική συμβολή σε αυτή την ανάπτυξη για τη βιομηχανία που ιδρύθηκε το 2001 έχει η αποκλειστική συνεργασία της με τη Lidl International. Μέσω αυτής της συνεργασίας η ελληνική εταιρεία έχει αποκτήσει πρόσβαση σε 29 ευρωπαϊκές χώρες και την Αμερική. Μάλιστα οι συμβάσεις εμπορικής συνεργασίας με τη Lidl προβλέπουν μεσοσταθμική είσπραξη έως 45 ημέρες.
Πάντως την τρέχουσα οικονομική χρήση η διοίκηση της εταιρείας αναμένει συγκρατημένη αύξηση των πωλήσεων στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Lidl. Αναφορικά με την επέκταση των παραγωγικών της εγκαταστάσεων, επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας προϋπολογισμού άνω των 9,8 εκατ. ευρώ έχει ενταχθεί στο υποέργο SUB1 «Καινοτομία και Πράσινη Μετάβαση στη μεταποίηση αγροτικών προϊοντων» του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.