MANAGER 2DAY

Οι κρίσεις επικοινωνίας προκαλούν... ανεργία

Οι κρίσεις επικοινωνίας προκαλούν... ανεργία

Οι εταιρείες που δεν φροντίζουν όσο και όπως θα έπρεπε τις σχέσεις τους με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, υπονομεύουν τελικά και την απασχόληση του προσωπικού τους. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς ο manager κρατά ψηλά το ηθικό των εργαζομένων

Πώς ο manager κρατά ψηλά το ηθικό των εργαζομένων

Οκτώ τρόποι που ίσως βοηθήσουν τον manager να ενισχύσει το ηθικό των εργαζομένων, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης. Τα εύκαμπτα ωράρια εργασίας και η αξία του... χαμόγελου. Τα ομαδικά γεύματα και οι... γελοιογραφίες.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τι είναι το εθνομάρκετινγκ και ποιοι οι στόχοι του

Τι είναι το εθνομάρκετινγκ και ποιοι οι στόχοι του

Όσο πιο πολυπολιτισμικές γίνονται οι ανεπτυγμένες κοινωνίες, τόσο περισσότερο πρέπει να προσέχουν οι επιχειρήσεις τις διάφορες ταυτοτικές τάσεις που υπάρχουν σε αυτές.

Ταχύτητα, το νέο εργαλείο του management

Ταχύτητα, το νέο εργαλείο του management

Από τη στιγμή που η υλοποίηση σχεδίων -χάρις στην τεχνολογία- γίνεται στιγμιαία το μάνατζμεντ όπως το ξέραμε αλλάζει. Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι παγίδες από τις εξελίξεις. Πώς ο πρώτος μπορεί να βρεθεί... τελευταίος.

Το management της γνώσης και πώς λειτουργεί

Το management της γνώσης και πώς λειτουργεί

Η γνώση αποτελεί σήμερα κεφάλαιο για μία επιχείρηση, η οποία πρέπει να μάθει να το διαχειρίζεται ώστε να το μετατρέπει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Παράλληλα προσθέτει και... κερδοφορία. Γράφει ο A. Παπανδρόπουλος.

Μάθετε να χρησιμοποιείτε τη... μνήμη σας

Οι άνθρωποι δεν διακρίνονται για δυνατή ή αδύνατη μνήμη και την ικανότητα χρησιμοποίησής της. Είτε αγνοούν τους νόμους της μνήμης, είτε τους χρησιμοποιούν ασυνείδητα και, φυσικά, διόλου αποτελεσματικά. Οι οκτώ νόμοι της μνήμης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς πρέπει να ασκεί κριτική ο manager

Οι «τακτικές» που πρέπει να ακολουθήσει ο manager όταν ασκεί κριτική. Γιατί δεν πρέπει να επαναλαμβάνει ένα σημείο πολλές φορές. Το λάθος της απολογίας αλλά και της «υπερφόρτωσης» του ατόμου που γίνεται δέκτης των παρατηρήσεων.

Ο ηγέτης-manager και οι... «οπαδοί» του

Με ποια κριτήρια ο επικεφαλής μιας επιχείρησης πρέπει να επιλέγει τους στενούς συνεργάτες. Τα πρόσωπα εμπιστοσύνης και τα ζητήματα αξιοκρατίας. Τι υποστηρίζουν οι «γκουρού» του management.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Διοίκηση προσωπικού: Ό,τι δίνεις... παίρνεις

Για να συμπεριφέρονται οι υφιστάμενοι κατά έναν συγκεκριμένο τρόπο, πρέπει πρώτα να έχουν ικανά κίνητρα ώστε τουλάχιστον να ενεργούν. Ο ρόλος του manager, τα φορολογικά και οικονομικά κίνητρα προς τους εργαζομένους.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να κερδίσετε από την ύφεση

Οι λειτουργίες του «μάρκετινγκ της ύφεσης» και οι κινήσεις που μπορεί να κάνει ένας επιχειρηματίας για να μετατρέψει την κρίση σε... ευκαιρία. Πέντε «χρυσές» συμβουλές από έναν «γκουρού» του κλάδου.

Πώς το λακωνίζειν βοηθά το... επικοινωνείν

Η θετική προσέγγιση στα παράπονα των εργαζομένων

Πώς θα μάθετε τι πραγματικά σκέφτεται ο πελάτης

Το management της... μη λήψης αποφάσεων

Η «αριστεία» είναι η συνταγή για έξοδο από την κρίση

Μόνο κέρδη προσφέρει στο manager η... θετική σκέψη

Τα δυο είδη manager και πώς να τα αναγνωρίσετε

Πώς μπορεί να επεκταθεί μια μάρκα

Tα «τέσσερα Ρ» είναι μακρινό παρελθόν

Αποφεύγετε να ξεκινάτε τις εταιρίες με δανεικά

v