MANAGER 2DAY

Business Plan: Τα κρίσιμα βήματα μέχρι την υλοποίηση

Business Plan: Τα κρίσιμα βήματα μέχρι την υλοποίηση

Ένα εξαιρετικά επίκαιρο και χρήσιμο βιβλίο-οδηγός των Catherine Leger-Jarniou και Γιώργου Καλούση εξηγεί γιατί η δημιουργία είναι μια περιπέτεια. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Management: Οι επαφές που είναι... χρήμα

Management: Οι επαφές που είναι... χρήμα

Το να παραμελείς τις ζωτικές σου γνωριμίες είναι σαν να πετάς χρήματα. Ακόμα χειρότερα, είναι σαν να σπαταλάς τον χρόνο σου. Πολύτιμες συμβουλές στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαχειρίζεται το... χάος

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαχειρίζεται το... χάος

Σε καιρούς αβεβαιότητας οι επιχειρήσεις πρέπει να μελετούν τα τρωτά σημεία και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Πώς θα καταστρώσετε σωστά τα σενάρια για την επόμενη ημέρα. Γράφει ο Αθ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα προωθήσετε αποτελεσματικά την καριέρα σας

Πώς θα προωθήσετε αποτελεσματικά την καριέρα σας

Η σημασία της σωστής διαχείρισης των συναισθημάτων. Γιατί είναι κρίσιμο για την καριέρα η επιλογή που κάνουμε μεταξύ του σωστού και του... σωστού. Ενα διδακτικό παράδειγμα.

P. Koestenbaum: Ο Σωκράτης και το αύριο της επιχείρησης

P. Koestenbaum: Ο Σωκράτης και το αύριο της επιχείρησης

Ενας πολύπειρος φιλόσοφος του μάνατζμεντ και του επιχειρείν, εξηγεί γιατί οι εταιρείες του αύριο θα πρέπει από σήμερα να διαβάσουν την σωκρατική αντίληψη για το «είναι». H «νέο-οικονομική παθολογία». Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τέσσερις συντελεστές αδράνειας που πνίγουν τις επιχειρήσεις

Αν μια επιχείρηση θέλει πραγματικά να αλλάξει, πρέπει να δει διαφορετικά ταυτότητα και συμπεριφορές. Οι κρίσιμες παράμετροι και οι οκτώ φάσεις της αλλαγής. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η μετάβαση του μάρκετινγκ από το άτομο στο... πρόσωπο

Η νέα εποχή των διαφορετικού τύπου κρίσεων και ποιο είναι το πλέον πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο μιας επιχείρησης. Τα νέα δεδομένα στο χώρο του μάρκετινγκ. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να κρατήσει τα ταλέντα της

Κρίσιμο το άυλο κεφάλαιο για τη σημερινή επιχείρηση. Ο ανταγωνισμός για ταλέντα και η διάθεση για δεξιότητες. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα δυο στυλ διοίκησης και ο ρόλος της «γυάλινης οροφής»

Την ώρα που με αρκετή δημαγωγία και ασάφεια πολύς λόγος γίνεται για το ρόλο της γυναίκας στην οικονομική και κοινωνική ζωή, καλό είναι να δει κανείς ποιες διαφορές υπάρχουν σε επίπεδο ανδρικής και γυναικείας ηγεσίας. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Μαθήματα μάρκετινγκ από δυο σετ... πετσέτες

Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές σε έννοιες όπως οι «δίκαιες συνθήκες εργασίας» και η προστασία του περιβάλλοντος όταν κάνουν τις αγορές τους. Η παγίδα του greenwashing. Γράφει ο Μπομπ Τρίκερ.

Η «άσκηση» που οδηγεί τους μάνατζερ σε σωστές αποφάσεις

Πώς η εμπειρία μπορεί να αποδειχθεί... βαρίδι στις αλλαγές

Αντ. Γκορτζής: Η εταιρική φήμη εργαλείο για αύξηση τζίρου και κερδών

Τα αγγλικά ως «ελάχιστος παρονομαστής» για τις επιχειρήσεις

Το «γλωσσάρι» της Βενετίας Κουσία για την αγορά εργασίας

Οι 2+1 συμπεριφορές που καθορίζουν την πορεία επιχειρήσεων

Ο νέος ψηφιακός κόσμος αλλάζει την ψυχαγωγία

Τα νέα προγράμματα κατάρτισης από την Ελληνοαμερικανική Ενωση

Γιατί δεν δουλεύει η... φοβέρα στις εργασιακές σχέσεις

Ο «εργάτης της γνώσης» και το σύγχρονο μάνατζμεντ

v