MANAGER 2DAY

Πώς συμπεριφέρεται ο ηγέτης στα δύσκολα

Πώς συμπεριφέρεται ο ηγέτης στα δύσκολα

Σε περιόδους κρίσεων και μετασχηματισμών θα πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν για να διατηρείται ακμαίο το ηθικό των ανθρώπων της εταιρείας ή του οργανισμού.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Oι δυσκολίες στην επικοινωνία των στελεχών

Oι δυσκολίες στην επικοινωνία των στελεχών

Οι άνθρωποι, όταν επικοινωνούν μοιάζουν με τους σκαντζόχοιρους του Σοπενχάουερ: θέλουν να πλησιάσουν ο ένας τον άλλον, αλλά τα αγκάθια τούς κρατούν μακρυά.

Γιατί όλη η ουσία του management είναι η... ευθύνη

Γιατί όλη η ουσία του management είναι η... ευθύνη

O manager πρέπει να είναι έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες για την αποτυχία της ομάδας. Σε ποιες περιπτώσεις οι αποτελεσματικοί ηγέτες πρέπει να προτάσσουν το «εμείς» και όχι το «εγώ».

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι βασικές αρχές παρακίνησης στελεχών

Οι βασικές αρχές παρακίνησης στελεχών

Πώς τα στελέχη θα δώσουν κίνητρα στους υφισταμένους τους. Η σημασία της διαφορετικότητας των ατόμων και η στρατηγική. Γιατί η καλύτερη πειθαρχία είναι η... αυτοπειθαρχία. Τα προβλήματα προσωπικής φύσης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

O manager και το timing των αποφάσεων

O manager και το timing των αποφάσεων

Γιατί η χειρότερη επιλογή για έναν manager είναι να κάνει πίσω από μια απόφαση που έχει ήδη λάβει. Η σημασία του προγραμματισμού, των εναλλακτικών λύσεων αλλά και της ευελιξίας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τρεις τρόποι για να λύνονται οι διαφορές στις επιχειρήσεις

Η ύπαρξη διαφωνιών σε μια εταιρεία είναι κάτι δημιουργικό. Οι αντιθέσεις όμως γίνονται αντιπαραγωγικές όταν είναι προσωπικές διαφωνίες ή όταν αντιμετωπίζονται σαν ανεπιθύμητες αναστατώσεις που πρέπει να ξεκαθαρίσουν το ταχύτερο.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να ανεβάσετε το ηθικό της ομάδας σας

Με ποιο τρόπο ο manager μπορεί να ανεβάσει το ηθικό των συνεργατών του. Η ανάγκη για βελτιωμένο κλίμα στο χώρο εργασίας. Το χιούμορ, η παροχή κινήτρων και τα εύκαμπτα ωράρια εργασίας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τι κάνουν οι επιχειρήσεις σε εποχή αναταράξεων

Σε περιόδους ισχυρών αναταράξεων και κρίσεων, η πρόκληση για τους ηγετικούς μάνατζερ είναι να δημιουργήσουν μέσα στην επιχείρηση μία ισορροπημένη κατάσταση μεταξύ σταθερότητας και αστάθειας, αλλά και αλλαγές συμπεριφορών.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο manager, οι γνωριμίες και τα «μυρμήγκια»

Στις επιχειρήσεις υπάρχουν εκείνοι που κινούν τα νήματα και εκείνοι που δουλεύουν σαν τα μυρμήγκια. Γιατί ένα στέλεχος επιχειρήσεων πρέπει να αποκτήσει επαφή με τους πρώτους.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο manager και η επιλογή συνεργατών

Η ικανότητα επιλογής των συνεργατών είναι ιδιαίτερα σημαντική για ένα στέλεχος. Εξίσου κρίσιμα είναι θέματα εμπιστοσύνης αλλά και στοχοθεσίας. Ποια λάθη πρέπει να αποφύγει ο manager.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πότε ο manager πρέπει να κλείνει την... πόρτα

Κομβική η καινοτομία για τις επιχειρήσεις

Πώς ο manager μπορεί να «ανεβάσει» τις εξαγωγές

Πότε είναι χρήσιμο να αλλάζετε εργασία

Πώς θα αποδίδουν καλύτερα οι υφισταμένοι σας

Πού πρέπει να κάνει focus ο σωστός manager

Τι είναι το κινέζικο management

Πώς γίνεται πιο παραγωγική η μέρα ενός manager

Η προσωπικότητα και το... στυλ στην επιχείρηση

Γιατί ο ηγέτης πρέπει να ξέρει να... ακούει

v