Οι πιθανότητες να δημοσιευθεί το δελτίο τύπου που στέλνετε σε ένα έντυπο είναι μεγαλύτερες όταν:
*Δίνετε την προοπτική για το πώς το θέμα σας ταιριάζει στην τάξη των πραγμάτων –εκτός, βέβαια, από τις συνηθισμένες απαντήσεις στα ερωτήματα «ποιος», «τί», «πού», «πότε», «γιατί», «πώς»
*Θυμάστε ότι η υπερβολή σκοτώνει. Αποφύγετε την (κατα)χρηση των φθαρμένων λέξεων «μοναδικό», «δυνατό», «νέο», «κορυφαίο», κ.α. Αν κάνετε κάποιον τέτοιον ισχυρισμό, φροντίστε να τον επιβεβαιώσετε με στοιχεία
*Ελέγχετε την ορθογραφία, την σύνταξη, την γραμματική και τα δεδομένα άλλη μία φορά. Ένα ορθογραφικό λάθος δεν πρόκειται ποτέ να κρίνει την τύχη ενός δελτίου τύπου, οπωσδήποτε όμως υπονομεύει τις πιθανότητες δημοσίευσής του
*Έχετε υπ’ όψιν σας ότι, το τί θα δημοσιευθεί, εξαρτάται από το τί άλλη διαθέσιμη ύλη υπάρχει. Πολλά ενδιαφέροντα δελτία τύπου δεν χρησιμοποιούνται λόγω του «ανταγωνισμού» άλλων ειδήσεων και ύλης την στιγμή που φθάνουν στο έντυπο
*Αποφεύγετε την χρήση αρχικών και τεχνικής ορολογίας. Αλλιώς, το δελτίο τύπου που στείλατε κινδυνεύει να καταλήξει στο καλάθι των αχρήστων. Θυμηθείτε ότι το σημαντικότερο στοιχείο ενός δελτίου τύπου είναι η είδηση
*Γνωρίζετε τις απαιτήσεις των μέσων σε φωτογραφικό υλικό. Τα περισσότερα κλαδικά περιοδικά δέχονται να δημοσιεύσουν φωτογραφίες του προϊόντος
*Συνειδητοποιείτε ότι η απόσταση είναι σημαντικός παράγοντας. Το υλικό που στέλνετε πρέπει να έχει ενδιαφέρον για την γεωγραφική περιοχή που καλύπτει η συγκεκριμένη έκδοση
*Μην ξεχνάτε ότι ένας δημοσιογράφος που δραστηριοποιείται στο επιχειρηματικό ρεπορτάζ δέχεται περί τα 60-70 δελτία τύπου την εβδομάδα. Αν λοιπόν επιθυμείτε να δημοσιεύσει το δελτίο τύπου, θα πρέπει να έχει και την ανάλογη γνώση για την εταιρεία σας.