08:0012/12/2018
Η επιχειρηματική επιτυχία συνδέεται πλέον όλο και περισσότερο με την γνώση. Τί πρέπει όμως να γίνει, αφού αποδεικνύεται ότι τα στελέχη με την υψηλότερη μορφωτική στάθμη είναι οι χειρότεροι μαθητές;
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5511/12/2018
Τρεις στους τέσσερις προϊστάμενους έχουν ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά που ενοχλούν τους υφισταμένους τους. Τι είπαν τυχαία επιλεγέντες υπάλληλοι για τα «αφεντικά». Πώς πρέπει να ενεργεί ένας προϊστάμενος.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5707/12/2018
Σε όλο το διαδίκτυο, άνθρωποι με πάθος για κάποια προϊόντα μοιράζονται ο,τι αγαπούν αναρτώντας βίντεο. Αυτοί οι «φυσικοί» εκπρόσωποι έχουν δημιουργήσει έναν πολύτιμο «θόρυβο» για την εταιρεία. Πώς μπορεί να τους εκμεταλλευτεί ο manager.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5128/11/2018
Που πρέπει να εστιάζει ο πωλητής για να πετύχει την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών του. Πώς πρέπει να «διαφοροποιηθεί» και τί πρέπει να αποφύγει.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5022/11/2018
Ο επικεφαλής μιας επιχείρησης πρέπει να προσδιορίσει εκείνες τις εργασίες που θα δημιουργήσουν τη μεγαλύτερη αξία και να εστιάσει σε αυτές. Πώς πρέπει να ενεργήσει.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5319/11/2018
Γιατί ο επικεφαλής μιας επιχείρησης πρέπει να αποφεύγει τις... διαλέξεις στις διαπροσωπικές καταστάσεις. Ο ρόλος της εμπιστοσύνης και των κομπλιμέντων στις διαπροσωπικές σχέσεις.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5714/11/2018
Η γραφειοκρατία δεν είναι μόνον κρατική υπόθεση. Αντίθετα υπάρχει και σε πολλές επιχειρήσεις, ενίοτε δε, είναι και η πηγή αποτυχίας τους. Γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή στο πώς θα αντιμετωπισθεί.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5109/11/2018
Απαιτεί προσοχή η ποιότητα του παραγόμενου έργου και όχι η ποσότητα όπως κάποιοι δήθεν manager νομίζουν. Πώς πρέπει να οργανώνει την εργασία του ο επικεφαλής μιας επιχείρησης.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5708/11/2018
Η σημασία της εξέτασης και των δύο πλευρών ενός ζητήματος. Τα οφέλη για το στέλεχος μιας επιχείρησης. Ποιο είναι το πλεονέκτημα της ορθής κρίσης και γιατί κοστίζει ακριβά η βραχυπρόθεσμη στόχευση.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5607/11/2018
Όλο και περισσότερο οι άνθρωποι στις σύγχρονες επιχειρήσεις πρέπει να νοιώθουν μία ισχυρή αίσθηση σκοπού, η οποία θα ενισχύεται και από πνεύμα κυριότητας, υπευθυνότητας και διαρκούς μάθησης.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4706/11/2018
Οι αναδυόμενες τεχνολογίες, στο μέτρο που τείνουν στην προσωποποίηση της εμπειρίας του καταναλωτή σε πραγματικό χρόνο, δημιουργούν και τις συνθήκες για την ανάπτυξη του «on-demand marketing».
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5105/11/2018
Απαιτεί προσοχή η ποιότητα του παραγόμενου έργου και όχι η ποσότητα όπως κάποιοι «δήθεν» εργοδότες νομίζουν. Τρεις συμβουλές για να γίνεται η εργασία αποτελεσματικότερη.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5302/11/2018
Σπανίως το αύριο είναι όπως το χθες αλλά κάποιοι δέν το γνωρίζουν. Για τις επιχειρήσεις αυτό είναι εντονότερο καθώς η εικόνα αλλάζει συνεχώς. Ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος του manager.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5301/11/2018
Δεν μπορούμε να αποφύγουμε τον φόβο. Και δεν έχει νόημα να περιμένουμε την παρακίνηση να μας κινητοποιήσει. Για να κατανικήσουμε τον φόβο πρέπει να τον νοιώσουμε και, παρόλα αυτά, να αναλάβουμε δράση.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5630/10/2018
Όταν δεν εξαρτάσαι από κάποιον άλλο για την καθοδήγησή σου, είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες να έχεις τον έλεγχο της καριέρας σου. Oι ποιοτικές φιλίες και η... τήρηση των υποσχέσεων.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5829/10/2018
Σε κάθε δουλειά υπάρχουν οι «ζωτικές γνωριμίες», άνθρωποι που έχουν την δυνατότητα να σε προωθήσουν ή αν σε «θάψουν». Γιατί η μοίρα σου εξαρτάται από τις αποφάσεις άλλων και πώς πρέπει να το αντιμετωπίσεις.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5719/10/2018
Στον βαθμό που μία νέα εποχή ανοίγεται για την βιολογία, η βασική έρευνα είναι αυτή που δίνει το καύσιμο για νέες θεραπείες και καινοτομίες στην βιοτεχνολογία. Ο ρόλος της βιολογίας και η σχέση με άλλες επιστήμες
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4818/10/2018
Πότε πληρώνει κανείς λιγότερα ή περισσότερα από «όσα αγοραζει» και γιατί; Το «πραγματικό προϊόν» που αγοράζει ο καταναλωτής και ο ρόλος του μάρκετινγκ.
TAGS
07:5612/10/2018
Εκείνος που θέλει να προσελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή μπορεί να χρησιμοποιεί μια προκλητική δήλωση ή μεγάλες επικεφαλίδες που υπονοούν κάποιο όφελος για τον πελάτη. Θα μπορούσε επίσης να τους ιντριγκάρει με ένα τεστ γνώσεων.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5311/10/2018
Ο εγκέφαλός μας κάθε άλλο παρά αλάνθαστος είναι. Γι αυτό και οδηγεί συχνά, χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε, σε λανθασμένες αποφάσεις και κακές εκτιμήσεις, οι οποίες όμως μπορούν να αποφεύγονται αν έχουμε την δυνατότητα τόνωσης της καθαρής σκέψης.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ