MANAGER 2DAY

Οταν τα στελέχη αρνούνται να διδαχθούν

Οταν τα στελέχη αρνούνται να διδαχθούν

Η επιχειρηματική επιτυχία συνδέεται πλέον όλο και περισσότερο με την γνώση. Τί πρέπει όμως να γίνει, αφού αποδεικνύεται ότι τα στελέχη με την υψηλότερη μορφωτική στάθμη είναι οι χειρότεροι μαθητές;

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η τέχνη του να είσαι προϊστάμενος

Η τέχνη του να είσαι προϊστάμενος

Τρεις στους τέσσερις προϊστάμενους έχουν ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά που ενοχλούν τους υφισταμένους τους. Τι είπαν τυχαία επιλεγέντες υπάλληλοι για τα «αφεντικά». Πώς πρέπει να ενεργεί ένας προϊστάμενος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς ο πελάτης θα γίνει ο καλύτερος διαφημιστής σου

Πώς ο πελάτης θα γίνει ο καλύτερος διαφημιστής σου

Σε όλο το διαδίκτυο, άνθρωποι με πάθος για κάποια προϊόντα μοιράζονται ο,τι αγαπούν αναρτώντας βίντεο. Αυτοί οι «φυσικοί» εκπρόσωποι έχουν δημιουργήσει έναν πολύτιμο «θόρυβο» για την εταιρεία. Πώς μπορεί να τους εκμεταλλευτεί ο manager.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τεχνικές για να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των πελατών

Τεχνικές για να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των πελατών

Που πρέπει να εστιάζει ο πωλητής για να πετύχει την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών του. Πώς πρέπει να «διαφοροποιηθεί» και τί πρέπει να αποφύγει.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί το multitasking δεν αποδίδει

Γιατί το multitasking δεν αποδίδει

Ο επικεφαλής μιας επιχείρησης πρέπει να προσδιορίσει εκείνες τις εργασίες που θα δημιουργήσουν τη μεγαλύτερη αξία και να εστιάσει σε αυτές. Πώς πρέπει να ενεργήσει.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να χειρίζεστε το θυμό των συναδέλφων

Γιατί ο επικεφαλής μιας επιχείρησης πρέπει να αποφεύγει τις... διαλέξεις στις διαπροσωπικές καταστάσεις. Ο ρόλος της εμπιστοσύνης και των κομπλιμέντων στις διαπροσωπικές σχέσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να κερδίσετε τη μάχη με τη γραφειοκρατία

Η γραφειοκρατία δεν είναι μόνον κρατική υπόθεση. Αντίθετα υπάρχει και σε πολλές επιχειρήσεις, ενίοτε δε, είναι και η πηγή αποτυχίας τους. Γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή στο πώς θα αντιμετωπισθεί.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Σε ποια project πρέπει να εστιάζει ο manager

Απαιτεί προσοχή η ποιότητα του παραγόμενου έργου και όχι η ποσότητα όπως κάποιοι δήθεν manager νομίζουν. Πώς πρέπει να οργανώνει την εργασία του ο επικεφαλής μιας επιχείρησης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

O σωστός τρόπος σκέψης για ένα στέλεχος

Η σημασία της εξέτασης και των δύο πλευρών ενός ζητήματος. Τα οφέλη για το στέλεχος μιας επιχείρησης. Ποιο είναι το πλεονέκτημα της ορθής κρίσης και γιατί κοστίζει ακριβά η βραχυπρόθεσμη στόχευση.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί η επιχειρηματική αλλαγή δεν πρέπει να φοβίζει τα στελέχη

Όλο και περισσότερο οι άνθρωποι στις σύγχρονες επιχειρήσεις πρέπει να νοιώθουν μία ισχυρή αίσθηση σκοπού, η οποία θα ενισχύεται και από πνεύμα κυριότητας, υπευθυνότητας και διαρκούς μάθησης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η νέα εποχή του marketing

Πώς πρέπει να μοιράζει το χρόνο του ο μάνατζερ

Πώς πρέπει να αντιμετωπίζει ο manager τις αλλαγές

Ο φαύλος κύκλος του φόβου για τα στελέχη

Γίνε μέντορας του εαυτού σου

Oι προσωπικές επαφές που προσφέρουν... μέλλον

Η βιολογία, oι εταιρείες και η διαδραστικότητα με άλλες επιστήμες

Πώς το marketing ανεβάζει τις τιμές

Πώς να... μαγέψετε τον πελάτη

Η... τέχνη της καθαρής σκέψης

v