Ράλι στις ευρωαγορές πλην DAX

Ράλι καταγράφεται στις ευρωπαϊκές αγορές, με μοναδική εξαίρεση τον DAX 30, ο οποίος μοιάζει να «ταλαιπωρείται» αρκετά από τη μετοχή της VW, η οποία υποχωρεί κοντά στο 40%. Κέρδη 6% για Παρίσι, 4,8% για Λονδίνο.

Διαθέσεις για συνέχεια στο ράλι που ξεκίνησε την Τρίτη, καταγράφονται στις ευρωπαϊκές αγορές, καθώς οι επενδυτές προεξοφλούν νέα μείωση του κόστους δανεισμού σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αρνητική εξαίρεση αποτελεί η αγορά της Γερμανίας, όπου ο δείκτης DAX 30 υποχωρεί σε ποσοστό της τάξης του 2,89% διαμορφούμενος στο επίπεδο των 4,684 μονάδων. H VW, η οποία στις τελευταίες συνεδριάσεις «είδε» την μετοχή της να εκτινάσσεται στα ύψη, δέχεται ισχυρές πιέσεις, υποχωρώντας κοντά στο 40%.

Η πτώση στη μετοχή καταφθάνει μετά την παρέμβαση της Porsche για σημαντική μείωση στο hedging στην VW, αλλά και την ανακοίνωση της Deutsche Boerse ότι μειώνει την βαρύτητα του τίτλου στον DAX στο 10%.

Ισχυρά ανοδικά κινούνται οι τίτλοι των Deutsche Bank, AXA και Nokia, με κέρδη υψηλότερα του 8%, ενώ πλησίον του 6,4% ενισχύεται η Royal Dutch Shell.

«Έκρηξη» ανόδου για τον τίτλο της Daimler, με κέρδη 19%, μετά από έκθεση της Merrill Lynch, στην οποία η μετοχή χαρακτηρίζεται «oversold», καθώς από την αρχή Οκτωβρίου έχει υποχωρήσει πλησίον του 45%.

Στο 2,4% τα κέρδη για τον παγκόσμιο δείκτη MSCI World, με τον πανευρωπαϊκό DJ Stoxx 600 να ενισχύεται 3,9%. Άνοδος 4,86% για τον FTSE 100 στις 4,117 μονάδες, ενώ πλησίον του 6,61% ενισχύεται ο CAC 40 διαμορφούμενος στο επίπεδο των 3,320 μονάδων.

Η προσοχή των επενδυτών στρέφεται στη σημερινή ανακοίνωση της Fed – μετά τη διήμερη συνεδρίαση της τράπεζας – με πρόβλεψη ότι θα προχωρήσει σε «γενναία» μείωση των αμερικανικών επιτοκίων κατά 50 μονάδες βάσης, με αποτέλεσμα τη διαμόρφωσή τους στο 1%.

Παράλληλα οι αγορές ευελπιστούν ότι σε ανάλογες κινήσεις θα προχωρήσουν ΕΚΤ και Τράπεζα της Αγγλίας, ενώ οι φήμες πληθαίνουν για μείωση των επιτοκίων ακόμη και στην Ιαπωνία, τα οποία, αυτή τη στιγμή, διαμορφώνονται στο ιστορικό χαμηλό του 0,5%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v