MANAGER 2DAY

Πώς μπορεί ο χαρισματικός ηγέτης να γίνει... καλύτερος

Πώς μπορεί ο χαρισματικός ηγέτης να γίνει... καλύτερος

Αναπτύσσοντας το χάρισμά του, ο ηγέτης ανοίγει το δρόμο για μια ηγεσία με εξαιρετικές επιδόσεις για την επιχείρησή του. Ποια είναι η συνταγή. Γράφει ο Κων. Ζοπουνίδης.

Η συνταγή του Οδυσσέα για τον σύγχρονο μάνατζερ

Η συνταγή του Οδυσσέα για τον σύγχρονο μάνατζερ

Ο αποτελεσματικός ηγέτης χρειάζεται, εκτός όλων των άλλων, να είναι πολυμήχανος. Οι τρεις διαστάσεις και πώς μπορεί κάποιος να τις αποκτήσει. Γράφει ο Δημήτρης Μπουραντάς.

Επιχειρήσεις: Μαθήματα ηγεσίας από τη θητεία σε μια… σέχτα

Επιχειρήσεις: Μαθήματα ηγεσίας από τη θητεία σε μια… σέχτα

Ένας άνθρωπος μπορεί να αποκτήσει πολύ χρήσιμες γνώσεις από σχεδόν οποιαδήποτε εμπειρία, ακόμα και από τα λάθη του. Τα τρία διδάγματα. Γράφει ο John P. Schuster.

Η επανάσταση του «Internet of bodies» και οι θεωρίες συνωμοσίας

Η επανάσταση του «Internet of bodies» και οι θεωρίες συνωμοσίας

Πώς θα μπορεί να δίνει τη δυνατότητα να συνδέονται πολλαπλά σώματα μαζί, προσφέροντας πολύτιμες υπηρεσίες ιδιαίτερα στο επίπεδο της υγείας και ευεξίας. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - TELECOMS, ΥΓΕΙΑ

Η συνταγή για να γίνει η γνώση «δύναμη» για μια επιχείρηση

Η συνταγή για να γίνει η γνώση «δύναμη» για μια επιχείρηση

Η οργάνωση, διοίκηση και κυκλοφορία της γνώσης σε μια επιχείρηση αποτελεί πλέον κορυφαίο συντελεστή επιτυχίας της, στην εποχή του διαδικτύου και της ανάδειξης της καινοτομίας. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η κρίσιμη επιλογή που εξασφαλίζει καλύτερη ζωή

Πώς συνδέεται η ψυχική ευεξία και η καριέρα με τη μακροβιότητα. Η «οικονομία της ζωής» και τα κρίσιμα διδάγματα πολυετών ερευνών. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα εμπνεύσετε την αλλαγή στα στελέχη σας

Οι ψηφιακοί μετασχηματισμοί και η εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης, υπαγορεύουν νέους τρόπους σκέψης και συμπεριφοράς στα πεδία της επιχειρηματικής δράσης. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - TELECOMS

Η συνταγή για σωστή τεχνολογική εξέλιξη μιας εταιρείας

Σημαντικό να γίνεται από τις επιχειρήσεις ξεχωριστή προσέγγιση του τρόπου ροής και εισόδου της τεχνολογίας στην παραγωγική και διοικητική λειτουργία. Οι κρίσιμες παράμετροι. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - TELECOMS

Πώς δημιουργούνται εταιρείες με όραμα

Πώς καταρρέει ο μύθος της «καταπληκτικής ιδέας» και αυτός του «μεγάλου χαρισματικού ηγέτη». Το μυστικό για να δημιουργηθεί μια επιχείρηση η οποία θα αντέξει στον χρόνο. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Ο ρόλος-κλειδί της διαίσθησης για τις κινήσεις ενός μάνατζερ

Ως εσωτερικό σύστημα καθοδήγησης, η διαίσθηση μπορεί να χαράξει πορεία που δεν έχουμε φανταστεί ποτέ. Γιατί αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τις κινήσεις και τις επιχειρηματικές αποφάσεις. Γράφει ο Γ. Αναστασόπουλος.

Μαθήματα από τον Μέγα Αλέξανδρο για τους σύγχρονους μάνατζερ

Εξι tips για μάνατζερ στην εποχή των millennials

Ο μεγάλος πονοκέφαλος για το σύγχρονο μάρκετινγκ

Χρήμα ή δόξα: Η προτεραιότητα του μάνατζερ και η συνταγή επικοινωνίας

Οι κρίσιμες διαφορές μεταξύ lobbying και επικοινωνίας με το κράτος

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον κόσμο του μάρκετινγκ

Διεθνής πρωτιά για τρεις Έλληνες ακαδημαϊκούς στο Business and Management

Προπόνηση στελεχών για ομαδικό πνεύμα στη σκιά των Αλπεων

Η συνταγή για επιβίωση των επιχειρήσεων σε δύσκολους καιρούς

Μάνατζμεντ: Οι «άνθρωποι της εταιρείας» και η επιστροφή της ατομικότητας

v