Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Απόπειρα σταθεροποίησης στη Wall Street

Μεικτές τάσεις διαγράφονται στη Wall Street καθώς οι επενδυτές αποτιμούν τα δυσμενή επιχειρηματικά νέα. Αβεβαιότητα επικρατεί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Οριακές απώλειες στην Ευρώπη.

Μεικτές τάσεις διαγράφονται στη Wall Street καθώς οι επενδυτές αποτιμούν τα δυσμενή επιχειρηματικά και μακροοικονομικά νέα που ανακοινώνονται.

Το σημαντικότερο νέο της ημέρας αφορά τις τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες οι πρόεδροι των οποίων εκθέτουν τα επιχειρήματά τους στο Κογκρέσο προκειμένου να λάβουν συνολικά 34 δισ. δολάρια για να εξέλθουν της κρίσης.

Εν μέσω αγωνίας για την τελική απόφαση του Κογκρέσου η μετοχή της GM, που μαζί με την Chrysler εξετάζει την πιθανότητα να δεχτεί τον διακανονισμό της προσυμφωνημένης χρεοκοπίας, ως το έσχατο μέσο για να λάβει την κυβερνητική ενίσχυση των αρκετών δισεκατομμυρίων δολαρίων, καταγράφει απώλειες της τάξης του 10%, ενώ η Ford επιδεικνύει καλύτερη συμπεριφορά υποχωρώντας 0,70%.

Εξάλλου, σε περικοπές 12.000 θέσεων εργασίας ανακοίνωσε ότι θα προβεί η εταιρεία τηλεπικοινωνιών ΑΤ&Τ, ενώ και ο όμιλος χημικών DuPont σκοπεύει να προχωρήσει σε 2.500 απολύσεις λόγω δυσχερούς οικονομικής θέσης.

Σημειώνεται ότι οι νέοι άνεργοι στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 21.000 στους 509.000 την περασμένη εβδομάδα, αλλά συνολικά ο αριθμός των Αμερικανών που λαμβάνουν επίδομα ανεργίας ανέρχεται στα υψηλότερα επίπεδα 26 ετών ξεπερνώντας τα 4 εκατομμύρια.

Επίσης, πτώση 5,1%, που είχαν να παρουσιάσουν από το 2000, κατέγραψαν οι βιομηχανικές παραγγελίες τον Οκτώβριο, εξαιτίας της ύφεσης.

Αυτή την ώρα ο Dow Jones σημειώνει πτώση 0,50% στις 8.548,92 μονάδες, ενώ ο Nasdaq υποχωρεί 0,96% στις 1.478,18 μονάδες, ενώ ο S&P καταγράφει απώλειες 0,79% στις 863,89 μονάδες.

Οριακές απώλειες κατέγραψαν οι ευρωαγορές.

Κατόπιν μιας νευρικής συνεδρίασης ο δείκτης FTSE 100 έκλεισε χαμηλότερα 0,15% στις 4.163,61 μονάδες. Αντίστοιχα ο DAX υποχώρησε 0,07% στις 4.564,23 μονάδες, ενώ ο CAC 40 έκλεισε στις 3.161,16 μονάδες με απώλειες 0,17%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v