Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Σκρέκας: Οι επιδοτήσεις ΜμΕ και η απόφαση «Φρανκενστάιν» *Νέα μόδα το… glamping *Σφηνάκια για Sunlight-Τεχνοφόρμ

ΘΕΣΣΑΛΙΑ: Τέσσερις επενδύσεις ενέκρινε ο περιφερειάρχης για υπαγωγή στον Αναπτυξιακό του 2016. Η πρώτη, ύψους 2,973 εκατ. ευρώ, αφορά τη δημιουργία κέντρου αποθεραπείας και αποκατάστασης κλειστής νοσηλείας 77 κλινών και ημερήσιας νοσηλείας. Φορέας της επένδυσης είναι η υπό σύσταση εταιρεία Ιατρική Σύμπραξη.

Στα 2,888 εκατ. ευρώ ανέρχεται η επένδυση της υπό σύσταση επιχείρησης Θεσσαλικά Σφαγεία Ι.Κ.Ε., που αναφέρεται στη δημιουργία μονάδας σφαγής ζώων για λογαριασμό τρίτων.

Ανω των 1,815 εκατ. ευρώ είναι η επένδυση της Green Growth, επίσης υπό σύσταση εταιρείας, που αναφέρεται στην ίδρυση υδροπονικού θερμοκηπίου συνολικής επιφάνειας 13,824 στρεμμάτων στη Λάρισα και άνω των 2,9 εκατ. ευρώ η επένδυση της Tire Solutions Μ.Ε.Π.Ε. Τα προς επένδυση κεφάλαια θα κατευθυνθούν στη δημιουργία μονάδας παραγωγής υποκατάστατων καυσίμων RFD/SRF στο Κιλελέρ.

ΕΛΑΪΣ-UNILEVER: Δικαστικές περιπέτειες για ένα πρόστιμο του 2009! - Η ΕΖΑ, ο Καρούλιας και η… εναλλακτική - Tips για ΤΧΣ

ΤΧΣ - ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΕΣ: Η στρατηγική αποεπένδυσης ορίζει ότι το ΤΧΣ δεν θα διαθέσει συμμετοχές σε τράπεζες με μεθόδους που εδράζονται σε διμερή διαπραγμάτευση και δεν περιλαμβάνουν διαγωνιστική διαδικασία.

Υπό το παραπάνω πρίσμα, το ΤΧΣ εισήλθε σε περίοδο αποκλειστικών διαπραγματεύσεων με το Public Investment Fund of Saudi Arabia, που μάλιστα παρατάθηκε, μήπως και υπογραφεί μια υπό όρους συμφωνία, που εν συνεχεία θα αποτελέσει τη βάση ανταγωνιστικής διαδικασίας. Θα ζητηθούν, δηλαδή, ανταγωνιστικές προσφορές από τρίτους τυχόν ενδιαφερόμενους επενδυτές και αν υποβληθεί υψηλότερη προσφορά, οι Σαουδάραβες θα κληθούν να τη ματσάρουν.

Η νέα Nova, τα πακέτα και ένα πάρτι από τα παλιά - Τουρκικές μετοχές: Από το ράλι στο... sell off - Το Beyond κάνει τη διαφορά

NOVA: Ένα event που θύμιζε εποχές προ κρίσης. Ντύνοντας όλο το κτίριο του Τaekwondo με τα χρώματα της Nova, η νέα εταιρεία, που προκύπτει από τη συνένωση Nova - Wind, έκανε πρεμιέρα χθες το βράδυ ταράζοντας τα νερά στην αγορά τηλεπικοινωνιών με την ανακοίνωση πακέτων που αποκλείεται να μείνουν... αναπάντητα από τον ανταγωνισμό.

Τόσο ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της νέας Nova, όσο και ο Νίκος Σταθόπουλος, πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας και επικεφαλής της PC Partners, δήλωσαν αισιόδοξοι για την πορεία της νέας εταιρείας, η οποία θα προχωρήσει σε επενδύσεις δύο δισ. ευρώ.

Στο στόχαστρο Ισραηλινών η Intracom Defence - Επιθετική η Winex στην Intrakat - Σφηνάκια για Κυπριώτη και Trade Logistics

TRADE LOGISTICS: Με το ποσό του 1,118 εκατ. ευρώ ενισχύεται (μέσω φορολογικής απαλλαγής) από τον Αναπτυξιακό Νόμο το αποθηκευτικό συγκρότημα της Trade Logistics (θυγατρικής της Trade Estates, της ΑΕΕΑΠ του ομίλου Φουρλή) στα Οινόφυτα.

Το έργο υπήχθη στις σχετικές πρόνοιες για την εγκατάσταση σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού (αυτοματισμοί).

Σημειώνεται πως ολόκληρη η επένδυση για τις 25.000 τ.μ. του logistics center, το οποίο ολοκληρώθηκε και παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο, άγγιξε τα 12 εκατ. ευρώ. Αφορά σε ένα από τα βασικά hubs του ομίλου για την εξυπηρέτηση των λιανικών του concept, όπως η Intersport και οσονούπω και η Holland & Barret αλλά και για την εξυπηρέτηση τρίτων παικτών.

Η στόχευση Σκλαβενίτη στις εξαγορές που έρχονται - Επενδύσεις από το νέο απόκτημα Ταμβακάκη - Ξεκινά την… επίθεση η Nova

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ: Δύο γερμανικές αλυσίδες discount, η Aldi και η Lidl, είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι στη βρετανική αγορά. Σύμφωνα με στοιχεία της Kantar, τις 12 τελευταίες εβδομάδες του 2022 -έως τις 25 Δεκεμβρίου-, οι πωλήσεις της πρώτης αυξήθηκαν 27% και της δεύτερης κατά 23,9%.
Αν διερωτάστε τι έκαναν τα παραδοσιακά βρετανικά «μπακάλικα», η Asda σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 6,4%, ακολουθούμενη από τη Sainsbury's και την Tesco, οι οποίες βελτίωσαν τα έσοδά τους κατά 6,2% και 6% αντίστοιχα, με τη Morrisons να εμφανίζει κάμψη 2,9% στις πωλήσεις της. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο για την κατανάλωση στη Γηραιά Αλβιώνα είναι ότι οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκαν 13,3%, έναντι αύξησης 4,7% στα επώνυμα brands.

v