MANAGER 2DAY

Τα διδάγματα ενός ψαρά για το σύγχρονο επιχειρείν

Τα διδάγματα ενός ψαρά για το σύγχρονο επιχειρείν

Όταν γίνεται λόγος για την επιχειρηματικότητα, καλό είναι να γνωρίζουμε για ποιο πράγμα μιλάμε. Η διαφορά επιχειρηματία και καιροσκόπου. Γράφει ο Αθαν. X. Παπανδρόπουλος.

«Να είσαι ο εαυτός σου...»: Πόσο το εννοούν οι εταιρείες;

«Να είσαι ο εαυτός σου...»: Πόσο το εννοούν οι εταιρείες;

Το κρίσιμο ερώτημα για διοικήσεις και εργαζόμενους και οι λεπτές ισορροπίες. Η προσπάθεια ανάδειξης του χαρακτήρα, τα όρια κινήσεων και η... ελεγχόμενη απάτη. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Plasticity: Το κλειδί για τους μάνατζερ σε εποχές πολυκρίσης

Plasticity: Το κλειδί για τους μάνατζερ σε εποχές πολυκρίσης

Σύγχρονες πρακτικές διοίκησης επιχειρήσεων που επιτρέπουν τη γρήγορη προσαρμογή σε εποχή διαδοχικών κρίσεων. Το θέμα βρίσκεται στο επίκεντρο του 34ου Συνεδρίου Ηγεσίας της ΕΑΣΕ.

Γιατί οι εταιρείες λένε σε εργαζόμενους... «έλα όπως είσαι»

Γιατί οι εταιρείες λένε σε εργαζόμενους... «έλα όπως είσαι»

Γιατί οι εταιρείες ενθαρρύνουν τώρα τους υπαλλήλους τους να λειτουργούν όπως πραγματικά αισθάνονται. Η νέα τάση στην απασχόληση και ο αντίλογος. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Μηνάς Τάνες: Εννέα διαφορές μεταξύ «αφεντικού» και «ηγέτη»

Μηνάς Τάνες: Εννέα διαφορές μεταξύ «αφεντικού» και «ηγέτη»

Συμβουλές και παροτρύνσεις από τον άνθρωπο που μετασχημάτισε την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, σε υποψήφιους μάνατζερ που καλούνται να αλλάξουν τις επιχειρήσεις τους. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Γιατί πρέπει ο μάνατζερ να μπορεί να δει τα πράγματα... αλλιώς

Ο σημαντικός ρόλος της «αναπλαισίωσης» και πώς μπορεί να βοηθήσει την διοίκηση μιας επιχείρησης. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Συμβουλές για υποψήφιους μάνατζερ από τον Μηνά Τάνε

Ο άνθρωπος που μετέτρεψε την Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε βαλκανικό κολοσσό εξηγεί τις βασικές αρχές της επιτυχίας. Οι συμπληγάδες που οδηγούν στην... υπέρβαση. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς το Gamification μπορεί να αυξήσει την πελατεία μιας επιχείρησης

Με ποιους τρόπους οι επιχειρήσεις μπορούν να πυροδοτήσουν τη συμμετοχή και την αφοσίωση των πελατών, των συνεργατών και των εργαζομένων τους. Η νέα εποχή των... δεδομένων.

Οι επιλογές για να φτιάξετε το εργασιακό κλίμα

Δεν είναι λίγα τα ψυχολογικά και συμπεριφορικά προβλήματα που παρατηρούνται σε χώρους εργασίας. Οι αρνητικές συνέπειες και πώς αντιμετωπίζονται. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα πείσετε τους ανωτέρους να δεχτούν την ιδέα σας

Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι η παρουσίαση μιας νέας ιδέας, γίνεται πάντα σε «ολισθηρό έδαφος» και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους. Ποιες απαντήσεις πρέπει να δώσετε. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Ποιο είναι το σημαντικότερο κίνητρο για τους εργαζόμενους

Η μεγάλη παγίδα του «καραόκε καπιταλισμού»

Το λάθος του να ασχολείσαι με... λάθος προβλήματα

Πρώτο καθήκον των ηγετών να χτίζουν στελέχη

Ποιες είναι οι ψηφιακές δεξιότητες του 21ου αιώνα

Η συνταγή για σωστό μάνατζμεντ

Τι είναι και πώς χτίζεται η καινοτομία στη διοίκηση

Η «διοικητική καινοτομία» πρόκληση και ευκαιρία για τις εταιρείες

Γιατί τελικά ο καταναλωτής είναι... ανίσχυρος

Τα πέντε στάδια από την άνοδο ως την πτώση ενός μάνατζερ

v