MANAGER 2DAY

Πώς μπορεί ένας μάνατζερ να γίνει θύμα των... αριθμών

Πώς μπορεί ένας μάνατζερ να γίνει θύμα των... αριθμών

Όση περισσότερη γνώση των οικονομικών εργαλείων έχει ένας μάνατζερ, τόσο το καλύτερο γι΄αυτόν και την επιχείρηση. Η σημασία της πληροφόρησης και ο κίνδυνος ο όγκος της να κρύψει την ουσία.

Πώς θα καλλιεργήσετε τη δημιουργικότητα στην εταιρία σας

Πώς θα καλλιεργήσετε τη δημιουργικότητα στην εταιρία σας

Ορισμένοι πιστεύουν ότι η δημιουργικότητα προέρχεται μόνο από «δημιουργικούς» ανθρώπους. Κι όμως, αποκρίνεται και σε συγκεκριμένες προτροπές. Απλά τρικ για να δημιουργήσετε νοοτροπία δημιουργικότητας στην ομάδα σας.

Οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης και πώς επηρεάζουν τις αποφάσεις

Οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης και πώς επηρεάζουν τις αποφάσεις

Ολοι έχουμε την τάση να διατυπώνουμε μία ή δύο προτιμώμενες συνήθειες τρόπου σκέψης που επηρεάζουν το στυλ λήψης αποφάσεων και τις σχέσεις μας με τους άλλους, για καλό ή για κακό. Οι κρίσιμες λεπτομέρειες.

Τα οκτώ «πρέπει» που εγγυώνται την επιβίωση μιας επιχείρησης

Τα οκτώ «πρέπει» που εγγυώνται την επιβίωση μιας επιχείρησης

Στο νέο αχαρτογράφητο περιβάλλον που δημιουργεί η πανδημική κρίση οι αξίες των επιχειρήσεων παίζουν κορυφαίο ρόλο για το αύριο. Τα οκτώ «πρέπει» τα οποία καθορίζουν τις κρίσιμες αποφάσεις.

Πώς η δύναμη της σκέψης μετατρέπεται σε... χρήμα

Πώς η δύναμη της σκέψης μετατρέπεται σε... χρήμα

Ο τρόπος που σκεφτόμαστε καθορίζει το γιατί κάποιος βγάζει 1.000 ευρώ το μήνα, ενώ κάποιος άλλος, με τα ίδια ακριβώς προσόντα, βγάζει 1.000 ευρώ την... ώρα.

Η μεταμφίεση του μάνατζμεντ και η πραγματική «ηγεσία»

Ποια είναι πραγματικά τα χαρακτηριστικά ενός «ηγέτη» και γιατί είναι κρίσιμο το συναισθηματικό δέσιμο ενός ατόμου με τον οργανισμό μέσα στον οποίο εργάζεται.

Οδηγός επιβίωσης για το στέλεχος που φτάνει στην κορυφή

Πολύτιμες συμβουλές και απαντήσεις από το Εγχειρίδιο του Harvard Business Review, σε μια εποχή αλλαγών στον χώρο του επιχειρείν και του μάνατζμεντ.

Η ουσία του μάνατζμεντ και η... Μάργκαρετ Θάτσερ

Οι επιχειρήσεις που χάνονται κυνηγώντας την καθημερινότητα και τα «κουρασμένα» στελέχη. Η πάντα επίκαιρη ρήση της βρετανίδας εμβληματικής πρωθυπουργού που έχει αντανάκλαση και στο μάνατζμεντ. Γράφει ο Κων. Ζοπουνίδης.

Πώς θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη ως μάνατζερ

Μία από τις πρώτες δουλειές σας ως μάνατζερ και ηγέτης είναι να κερδίσετε την εμπιστοσύνη της ομάδας σας. Απλές χρηστικές συμβουλές από το Harvard Business Review για να το πετύχετε.

Οκτώ βήματα για να πετύχει μια επιχειρηματική στροφή

Πώς συνδέεται η αλλαγή με την ηγεσία; Τι ρόλο παίζει η έννοια του επείγοντος στην εμπέδωση της εταιρικής αλλαγής; Το έργο του John P. Kotter είναι άκρως διαφωτιστικό, ειδικά τώρα που η μεταβολή του τρόπου λειτουργίας των οργανισμών είναι πιο κρίσιμη από ποτέ.

Πώς θα κάνετε «έξυπνες» περικοπές στην εταιρεία σας

Η συνταγή για να κάνετε μια καλή πρόσληψη

Πώς θα αντέξετε την κριτική των... υφισταμένων σας

Πώς θα ελέγξετε το άγχος

To εγχειρίδιο του Harvard για τον καλό μάνατζερ

Το... σαβουάρ βιβρ που ενισχύει τη δημιουργικότητα σε μια εταιρεία

Πώς θα ενισχύσετε τη δημιουργικότητα στην επιχείρησή σας

Πώς θα μάθετε να αποτυγχάνετε με μικρότερο κόστος!

Τα τρία θεμέλια για να χτίσει εμπιστοσύνη ο ηγέτης

Η πανδημία και το υπερόπλο των ανταγωνιστών

v