MANAGER 2DAY

Τι είναι η Immersive Experience και πώς αλλάζει το επιχειρείν

Τι είναι η Immersive Experience και πώς αλλάζει το επιχειρείν

Πώς συνδέονται πραγματικές εμπειρίες με virtual περιεχόμενο δημιουργώντας νέα δεδομένα. Τι περιλαμβάνουν οι immersive τεχνολογίες και πώς μπορούν να ωφελήσουν τις επιχειρήσεις. Το παράδειγμα της DHL.

Πώς θα διαλέγετε και θα ετοιμάζετε σωστά τα στελέχη

Πώς θα διαλέγετε και θα ετοιμάζετε σωστά τα στελέχη

Ο δωδεκάλογος για την αποτελεσματική ανάθεση καθηκόντων στους υφιστάμενούς σας, δια χειρός Δημ. Μπουραντά. Ο ρόλος της ενημέρωσης και της σωστής καθοδήγησης.

Πόσο ευχαριστημένος είστε από την εργασία σας;

Πόσο ευχαριστημένος είστε από την εργασία σας;

Χρήσιμα tips για μια επιτυχημένη καριέρα. Γιατί η πανδημία αναδεικνύει την ικανοποίηση στην εργασία ως παράγοντα κλειδί για μιαν επιχείρηση. Πώς θα αντιληφθείτε αν σας ικανοποιεί η δουλειά σας. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Βιώσιμη Ανάπτυξη δεν είναι μόνον το περιβάλλον

Βιώσιμη Ανάπτυξη δεν είναι μόνον το περιβάλλον

Γιατί η προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι αρκετή για να εξασφαλίσει αυτό που ορίζεται ως «βιώσιμη ανάπτυξη». Ποια είναι τα 7 «Π» που πρέπει να έχει κατά νου μια επιχείρηση για να προχωρήσει.

Τα... Scroogenomics και το διπλό νόημα

Τα... Scroogenomics και το διπλό νόημα

Ο καθηγητής που... έκλεψε τα χριστουγεννιάτικα δώρα και η συνέντευξη του Εμπενίζερ Σκρουτζ στους Financial Times. Ο όρος με τη διττή σημασία και γιατί ενθουσιάζει τους φιλελεύθερους.

Τι είναι το Brand advocacy και πως βοηθά τις επιχειρήσεις

Πώς ένας οργανισμός «χτίζοντας» την εικόνα του, μπορεί να αποκτήσει νέους πελάτες, να διατηρήσει τους υπάρχοντες αλλά και να διακρατήσει το ανθρώπινο δυναμικό του. Η διαφορά με τον Brand Ambassador.

Η συνταγή για αποτελεσματικό management

Οι συμβουλές... επιβίωσης του Harvard Business Review για τα νέα εγχειρήματα, την εταιρική στρατηγική, τις περικοπές, την ανάληψη ρίσκου και τις αποτυχίες που πρέπει να αποφεύγονται.

Καριέρα: Προσοχή στην... εικόνα σας!

Στη σημερινή έντονα επικοινωνιακή εποχή μας, με τις παγκόσμιες και άρα αχανείς διαστάσεις της, η εικόνα που προσφέρει κάποιος ανοίγει ή κλείνει πόρτες, κτίζει σταδιοδρομίες, δημιουργεί ή καταστρέφει ευκαιρίες.

Οι «ηθικοί καταναλωτές» ανατρέπουν τα δεδομένα στις εταιρείες

Το 50% των καταναλωτών ανά τον κόσμο δηλώνει διατεθειμένο να πληρώσει παραπάνω για προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται από εταιρείες κοινωνικά υπεύθυνες, τονίζεται σε έρευνα της Nielsen.

Γιατί το «αποφασίζουμε και διατάσσουμε» δεν δουλεύει στις επιχειρήσεις

Τα σοβαρότερα προβλήματα γνωστών μεγάλων επιχειρήσεων είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας των ηγετικών στελεχών τους να πάρουν αποφάσεις ουσίας. Ακόμα πιο δύσκολο είναι να πείσουν για την εφαρμογή...

Διοικώντας την εταιρεία από το… σπίτι: Τι είναι ο homepreneur

Management: Πώς θα υπερνικήσετε την αντίσταση στην αλλαγή

Πώς θα αξιοποιήσετε Facebook και Twitter για την εταιρεία σας

Οι επιχειρηματικές αποφάσεις και το... παράδοξο της αφθονίας

Πώς θα αποφεύγετε τους... καυγάδες στη δουλειά

Η «επιστήμη» των influencers...

Πώς αποκτά μια εταιρεία δημιουργική κουλτούρα «αλλαγής»

Το επιχειρείν και οι διαφορές μεταξύ αισιόδοξων και απαισιόδοξων

Τα πέντε γνωρίσματα του καλού μάνατζερ

Πώς μπορεί ένας μάνατζερ να γίνει θύμα των... αριθμών

v