Στη χώρα που τα φροντιστήρια κοντεύουν να ξεκινούν από το… δημοτικό, στη χώρα που ακόμη και οι μαθητές πανάκριβων ιδιωτικών σχολείων κάνουν κι αυτοί έξτρα φροντιστήρια (!), άλλη μία συζήτηση στη Βουλή για την παιδεία αναλώθηκε χωρίς ουσιαστικές προτάσεις, για την αλλαγή αυτού του εξαιρετικά δυσάρεστου σκηνικού.
Για μια ακόμη φορά ακούστηκαν κορώνες, αντεγκλήσεις και καταγγελίες, χωρίς όμως να γίνουν ουσιαστικές -και σε βάθος- προτάσεις. Το «μενού» περιλάμβανε ως συνήθως διάφορα «πυροτεχνήματα», χωρίς να υπάρξει ουσιαστικό σημάδι μιας ευρύτερης συναίνεσης, χωρίς να εντοπιστούν οι αιτίες αυτής της απαράδεκτης κατάστασης, η οποία, πέραν των άλλων, φορτώνει από μικρή ηλικία τα παιδιά μας με ένα δυσβάστακτο «βάρος», που μεταφράζεται σε άπειρες ώρες «υποχρεώσεων», σε ημερήσια βάση, χωρίς εντέλει να προσφέρει και κάποιο ορατό αποτέλεσμα στη μόρφωσή τους.