Ο καλός ο καπετάνιος πρέπει να αντιλαμβάνεται γρήγορα πότε μυρίζει… θύελλα και να αλλάζει ρότα στο καράβι.
Στην περίπτωση του κυβερνητικού εκπροσώπου και υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ Στέλιου Πέτσα, η σοφή αυτή λαϊκή ρήση δεν φαίνεται να έπιασε τόπο, τουλάχιστον στο θέμα των 20 εκατ. ευρώ που δόθηκαν στα ΜΜΕ για τις καμπάνιες του «Μένουμε Σπίτι».
Διότι η θύελλα άρχισε να μυρίζει από πολύ νωρίς, από την περίοδο ακόμη του lockdown, όταν άρχισαν να διαρρέουν, ως πρώτες σταγόνες, οι πληροφορίες για υπέρογκα ποσά σε ορισμένα Μέσα, εξαιρετικά δυσανάλογα με το μέγεθός τους, αλλά και με όσα εν γνώσει τους ελάμβαναν τα υπόλοιπα (μεταξύ αυτών και τα Μέσα της Media2day Εκδοτική, στην οποία ανήκει το Euro2day.gr). Αλλά και για την καταβολή διαφόρων ποσών, σε δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, περίπου ανύπαρκτα sites και blogs που δεν τηρούσαν καν τη βασική προϋπόθεση. Δεν ήταν δηλαδή καταχωρημένα στο -κρατικό- Mητρώο On line Μέσων της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης!