Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Bιομηχανία: Το SOS και το ραντεβού με Μητσοτάκη *Γενάρης-φωτιά στο ρεύμα *Σφηνάκια για Πειραιώς, Mytilineos, Profile

BIOMHXANIA: «Ψήνεται», μαθαίνει η στήλη, η συνάντηση Πρωθυπουργού και αντιπροσωπείας των εννέα βιομηχανικών οργανώσεων της χώρας, που συνυπέγραψαν τη δραματική επιστολή προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη για το ενεργειακό κόστος. Θετικός εμφανίζεται ο Πρωθυπουργός, λένε οι ωτακουστές της στήλης, αυτό που μένει είναι να βρεθεί ημερομηνία ανάμεσα στις υποχρεώσεις του Κυριάκου.

Δεν έχουμε λόγο να μην τους πιστεύουμε. Αλλά μέχρι να κλειστεί το ραντεβού, κρατάμε μικρό καλάθι.
Η κοινή επιστολή των εννέα βιομηχανικών οργανώσεων, μεταξύ τους οι δύο «μεγάλοι», ΣΕΒ και ΣΒΕ (της Θεσσαλονίκης), στάλθηκε στις 20 Ιανουαρίου και εξέπεμπε SOS για τις αντοχές της ελληνικής βιομηχανίας, στη λογική «δεν πάει άλλο».

Σκληρό φάουλ Σκρέκα στην ελληνική μεταποίηση - Οι νεότερες πληροφορίες για ΑΚΤΩΡ και Attica Bank

ΚΩΣΤΑΣ ΣΚΡΕΚΑΣ: Η κραυγή αγωνίας της βιομηχανίας για το βαρύ κόστος της ενέργειας και τον κίνδυνο λουκέτων, ιδίως στις μικρότερες μονάδες, έτσι όπως εκφράστηκε πρόσφατα με την ανοικτή επιστολή όλων των βιομηχανικών οργανώσεων προς τον ίδιο τον πρωθυπουργό, φαίνεται ότι διέφυγε της προσοχής του αρμόδιου για την Ενέργεια υπουργού Κώστα Σκρέκα.

Ο οποίος κινείται ολοταχώς προς την αντίθετη κατεύθυνση!

Έτσι, σε μια περίοδο που η κυβέρνηση γενικώς και το υπουργείο του κ. Σκρέκα ειδικώς ασκούν αθρόα επιδοματική -και προεκλογική καταφανώς- πολιτική, με αποτέλεσμα να… βρέχει αδιακρίτως καταναλωτικά επιδόματα και pass (σε σημείο που να κάνουν πλάκα και φιλοκυβερνητικές εκπομπές στα ραδιόφωνα, λέγοντας μήπως να δοθεί και επίδομα… βατραχοπέδιλων, όταν θα φτάσουμε προς τον Μάιο), έγκυρες πληροφορίες λένε ότι η βιομηχανία και γενικότερα η μεταποίηση μάλλον καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα, κρατώντας... ομπρέλα!

Γιατί δεν πανηγυρίζουν οι servicers για τον Αρειο Πάγο - Η επέκταση Σκλαβενίτη και η «αστοχία» Carrefour - ΕΣΠΑ: Κάλλιο αργά...

SiNSAY: Χαμός στο Ηράκλειο με το opening του πρώτου καταστήματος στο Talos Plaza την περασμένη Παρασκευή. Ενθουσιασμένο ήταν πάντως και το προσωπικό για τα πολυαναμενόμενα εγκαίνια του καταστήματος, που δημιούργησε θέσεις για 20 εργαζόμενους.

Μάλιστα τις προηγούμενες ημέρες, στο περιθώριο των εργασιών ενόψει του ανοίγματος, μέχρι συρτάκι χόρεψαν!

Παρότι στην Κρήτη...

 

ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ: Και επισήμως από την περασμένη Παρασκευή τα τέσσερα καταστήματα της αλυσίδας Γέγος που απέκτησε ο Σκλαβενίτης εντάχθηκαν στο δίκτυό του. Τα νέα καταστήματα βρίσκονται σε Αρτέμιδα, Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη.

Ουκρανία: Κρίσιμη καμπή στο πολεμικό μέτωπο - Η Mytilineos και οι… 4 εποχές - Σφηνάκια για Fourlis, Ευρωσύμβουλοι

ΟΥΚΡΑΝΙΑ: Έχουμε καιρό να ασχοληθούμε με τα πολεμικά, καθώς δεν θέλουμε να ζαλίζουμε τους αναγνώστες παρά μόνο όταν υπάρχουν σημαντικά νέα που οδηγούν σε περαιτέρω κλιμάκωση. Δυστυχώς, ακριβώς όπως οι ήττες των Ρώσων πριν από κάποιους μήνες ανάγκασαν τον Πούτιν να προχωρήσει σε κλιμάκωση της σύρραξης, μέσω της μερικής επιστράτευσης που ως τότε είχε προσπαθήσει να αποφύγει για εσωτερικούς λόγους, έτσι οι τρέχουσες δυσκολίες των Ουκρανών οδηγούν στο επόμενο σκαλοπάτι αυξημένης έντασης.

Η κίνηση της Δύσης να αποφασίσει την αποστολή αρμάτων μάχης Leopard και Abrams, το συντομότερο, φανερώνει ότι βρισκόμαστε σε μια νέα κρίσιμη καμπή, που δεν είναι άσχετη με τις στρατιωτικές επιτυχίες των Ρώσων, το τελευταίο διάστημα, στο Σολεντάρ, στο Μπαχμούτ (που είναι πια στα όρια της πλήρους περικύκλωσης), στη Ζαπορίζια και στο Ουγκλεντάρ.

Attica Bank: Η χθεσινή «τριπλέτα» εξελίξεων - Μαλαισιανός επενδυτής σκόνταψε στο… ΓΕΜΗ - Βρετανικό σήμα για τον τουρισμό

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Καλά μηνύματα εκπέμπονται για το φετινό καλοκαίρι μέσα από τις ανακοινώσεις μεγάλων tour operators για τα οικονομικά τους μεγέθη.

Για παράδειγμα, η βρετανική Jet2 γνωστοποίησε ότι τα κέρδη της θα υπερβούν τις αρχικές προβλέψεις, χάρη στις υψηλές κρατήσεις του φετινού χειμώνα. Παράλληλα, έκανε γνωστό ότι φέτος θα διαθέσει στην αγορά 15,2 εκατομμύρια πακέτα διακοπών, 6,6% περισσότερα από το περσυνό καλοκαίρι.

 

DIAGEO: Η κρίση θέλει… καλοπέραση. Κάπως έτσι πρέπει να το έχουν σκεφτεί οι καταναλωτές, αν κρίνουμε από τα στοιχεία της πολυεθνικής που διακινεί αλκοολούχα ποτά, όπως το ουίσκι Johnnie Walker.

v