MANAGER 2DAY

Προσοχή στο επιχειρηματικό «burn out»

Προσοχή στο επιχειρηματικό «burn out»

Γιατί ο αποκλειστικά αφοσιωμένος στην δουλειά του άνθρωπος έχει περιορισμένους ορίζοντες και πολύ λίγες νέες ιδέες. Ποια λύση μπορούν να εφαρμοστεί σε αυτές τις περιπτώσεις. O ρόλος του επιχειρηματία.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

«Κλειδί» η εμπιστοσύνη στις εξαγορές και συγχωνεύσεις

«Κλειδί» η εμπιστοσύνη στις εξαγορές και συγχωνεύσεις

Πρόκειται για μία δύσκολη διαδικασία, η οποία προϋποθέτει ότι και οι δύο πλευρές πρέπει να καταλαβαίνουν η μία την άλλη. Τα θέματα, ηγεσίας, διοίκησης αλλά και στρατηγικής.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς πρέπει να χειριζόμαστε τους πελάτες

Πώς πρέπει να χειριζόμαστε τους πελάτες

Γιατί οι εταιρείς «οφείλουν» να βρίσκονται σε ανοικτή επικοινωνία με τους πελάτες τους. Πρέπει να καταγράφουν τις επιθυμίες τους αλλά και να... ενεργοποιούνται όταν σημειώνεται μια αλλαγή στη συμπεριφορά τους.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οταν οι συγκρούσεις κάνουν καλό στις επιχειρήσεις

Οταν οι συγκρούσεις κάνουν καλό στις επιχειρήσεις

Για πολλούς ανθρώπους της επικοινωνίας και της ψυχολογίας, οι συγκρούσεις -αναπόφευκτες μέσα σε μία εταιρεία- μπορούν τελικώς να έχουν θετικές επιπτώσεις. O ρόλος του manager. Πώς μπορεί να ωφεληθεί μια επιχείρηση.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τι είναι το win-win μάνατζμεντ

Τι είναι το win-win μάνατζμεντ

Τα τέσσερα πιθανά αποτελέσματα μιας διαπραγμάτευσης, με βάση τα κέρδη και τις απώλειες. Γιατί καμιά φορά η νίκη μπορεί να κοστίσει ακριβά. Tι ρόλο μπορεί να διαδραματίσει ο manager.

Ισχυρό χαρτί για τις εταιρείες το... Loyalty Effect

Σε περιόδους αλλαγών και αναδιαρθρώσεων, η αποκατάσταση της ενδοεπιχειρησιακής εμπιστοσύνης μπορεί να αποτρέψει σοβαρές κρίσεις. Κρίσιμος ο ρόλος του manager.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να χειρίζονται οι προϊστάμενοι την επικοινωνία

Δεκαέξι συμβουλές προς υψηλόβαθμα στελέχη για τον καλύτερο χειρισμό επικοινωνίας. Ο σεβασμός προς τους υφισταμένους και η τήρηση των υποσχέσεων που δίνουν. Η αξία του χαμόγελου και της... ευγένειας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Δυο λόγοι για να κάνουμε τους συναδέλφους... φίλους

Υπάρχουν δύο λόγοι για να «κάνουμε» φίλους στην δουλειά μας. Ο πρώτος είναι ότι με τον τρόπο αυτόν η δουλειά μας γίνεται πιο ευχάριστη. Ο δεύτερος είναι ότι μερικοί από τους σημερινούς μας φίλους θα μάς συναντήσουν ξανά αργότερα.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς θα γίνετε καλύτερος manager

Tο management περιλαμβάνει ένα σύνολο γνώσεων, ικανοτήτων αλλά και αρχών. Διαφοροποιείται απλά ο τρόπος άσκησής τους, ανάλογα με την επιχείρηση και τα επίπεδα ιεραρχίας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ποια χαρακτηριστικά έχει ο καλός πωλητής

Μία προσέγγιση στο πάγιο ερώτημα αν ο καλός πωλητής γεννιέται ή γίνεται. Η σημασία της πρώτης εντύπωσης και το ζήτημα της εμπειρίας. Ο ρόλος της ενδυμασίας και της... ιδιοσυγκρασίας. Γράφει ο Γιάννης Κριτσωτάκις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τέσσερις τρόποι για να αντιμετωπίσετε την... κριτική

Οι προκλήσεις του νέου επιχειρείν

Η διαφορά των managers με τους... διαχειριστές

Tι μπορούν να διδαχθούν οι managers από διάσημα πρόσωπα

Μαθήματα social media για τις επιχειρήσεις

Η εξυπηρέτηση των πελατών το Α και το... Ω

Συμβουλές προς managers από ένα μεγάλο φιλόσοφο

Παλιές και νέες αξίες για τα στελέχη εταιρειών

Εντεκα συμβουλές σε managers για επαφές στο εξωτερικό

Πώς να κερδίσετε τους πελάτες

v