MANAGER 2DAY

Πώς να κερδίσετε τους πελάτες

Πώς να κερδίσετε τους πελάτες

Ρεαλιστικές και υποκείμενες στην απλή λογική συμβουλές ενός διάσημου και ανατρεπτικού διαφημιστή. Ο κατάλληλος χειρισμός των πελατών. Γιατί η άρνηση δεν πρέπει να αποτελεί επιλογή.

Γιατί η επικοινωνία είναι... τέχνη

Γιατί η επικοινωνία είναι... τέχνη

Αν πολιτισμός είναι να έχεις... τηλέφωνο, τότε κουλτούρα είναι να το χρησιμοποιείς με τον σωστό τρόπο Τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται κατά τις τηλεφωνικές επικοινωνίες. Γράφει ο Γιάννης Κριτσωτάκις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς ο manager «χτίζει» μια θετική εικόνα

Πώς ο manager «χτίζει» μια θετική εικόνα

Η σημασία των επαφών με τους «σωστούς» ανθρώπους και γιατί η επιτυχία είναι... κολλητική. Γιατί «μετρούν» ο αυτοσεβασμός και τα προσωπικά επιτεύγματα. Ο ρόλος του ντυσίματος αλλά και της θετικής ψυχολογίας στις συναντήσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Oι κανόνες για μια... δημιουργική σύγκρουση

Oι κανόνες για μια... δημιουργική σύγκρουση

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις στις οποίες το στέλεχος νιώθει ότι πρέπει αναγκαστικά να συγκρουστεί με κάποιον. Ωστόσο υπάρχουν ορισμένες «παγίδες» που πρέπει να αποφύγει για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο manager απέναντι στον ακτιβισμό των καταναλωτών

Ο manager απέναντι στον ακτιβισμό των καταναλωτών

Πώς τα στελέχη του μάρκετινγκ πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Ο ακτιβισμός των καταναλωτών. Οι αλλαγές που επέφερε το internet. Γιατί πρέπει να δοθεί σημασία σε επιμέρους κομμάτια της αγοράς.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η «αναμέτρηση» του manager με τις... αλλαγές

Υπάρχουν δύο είδη αλλαγών: Η κυκλική και η γραμμική. Πώς τα στελέχη θα μάθουν να προετοιμάζονται για τις επερχόμενες αναπόφευκτες μεταβολές στο εργασιακό status και περιβάλλον.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να αντιμετωπίσετε μια επαγγελματική κρίση

Μπροστά στην κρίση, το στέλεχος ή ο υπάλληλος πρέπει να αντιδράσει με δυναμισμό και να μην αδρανήσει. Γιατί πρέπει να βλέπει ολόκληρη την εικόνα. Η αξία της βοήθειας και της προετοιμασίας για το... χειρότερο.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο manager και ο χειρισμός των υφιστάμενων

Οι τρόποι παροχής κινήτρων για τη βελτίωση της απόδοσης των συνεργατών ενός manager παίζουν καθοριστικό ρόλο. Η αξία των επιλογών και των ερωτήσεων. Γιατί πρέπει να εξετάζεται η συμπεριφορά και όχι η προσωπικότητα.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Επτά τρόποι για να γίνετε πιο παραγωγικοί

Πώς τα στελέχη επιχειρήσεων μπορούν να λύνουν ευκολότερα προβλήματα που ανακύπτουν. Η σημασία της οργάνωσης, η αναβλητικότητα και το... απρόβλεπτο. Η συμβουλή του Τσώρτσιλ για την κατανόηση των θεμάτων.

Γιατί η ανάγκη για μάθηση δεν τελειώνει ποτέ

Στη σημερινή επαγγελματική πραγματικότητα, είτε κάποιος είναι ηγέτης είτε απλό στέλεχος επιχειρήσεως, αν δεν αισθάνεται την ανάγκη να μαθαίνει, δεν πρόκειται να πάει πολύ μακριά. Γράφει ο Ραμ Σαράμ.

Πώς θα αποκτήσετε αυτοπεποίθηση

Ποια χαρακτηριστικά οδηγούν στην κορυφή

H φήμη ως επιχειρηματικό κεφάλαιο

Πώς να διαλέγετε δημιουργικούς ανθρώπους

Management: Δέκα σίγουροι τρόποι για να αποτύχετε

Λάθος να υποβαθμίζεται η εταιρική κοινωνική ευθύνη

Η αξία της τόλμης και η νοοτροπία του νικητή

Οι ιδέες ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Γιατί ο manager χρειάζεται... αυτοπεποίθηση

Τα στελέχη και το σωστό timing των αποφάσεων

v