Αν η εταιρεία σας αντιμετωπίζει μία κρίση και τα Μέσα ενημέρωσης ζητούν απαντήσεις σε θέματα που δεν είστε έτοιμος να απαντήσετε, μήπως θεωρείτε την φράση «ουδέν σχόλιον» ασφαλή μέθοδο διαφυγής;
Πρέπει να ξέρετε ότι στην πραγματικότητα είναι ιδιαιτέρως επισφαλής, διότι μπορεί να ερμηνευθεί ως α) έλλειψη διάθεσης συνεργασίας, β) επιβεβαίωση της απόκρυψης κάποιου μεμπτού συμβάντος, γ) αδιαφορία ή κακή πληροφόρηση του εκπροσώπου της εταιρείας (ή και τα δύο!).
Για να αποφύγετε να δώσετε εσφαλμένες εντυπώσεις, δοκιμάστε να δώσετε «κατ’ ευφημισμόν» απαντήσεις, οι οποίες στην πραγματικότητα δεν δίνουν καμία απάντηση αλλά τουλάχιστον δείχνουν την διάθεσή σας να απαντήσετε το συντομότερο δυνατόν:
Π.χ. α) Μόλις πληροφορηθήκαμε το πρόβλημα και αυτή την στιγμή προσπαθούμε να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα, β) Δεν έχω την απάντηση αυτή την στιγμή, αλλά υπόσχομαι να σάς την φέρω, γ) Δεν είμαι αρμόδιος για το θέμα αυτό, αλλά θα ζητήσω από τον κ. Χ να σάς τηλεφωνήσει και να σάς δώσει τις πληροφορίες που ζητάτε, δ) Ετοιμάζουμε δήλωση για το θέμα αυτή την στιγμή και μπορώ να σάς την στείλω με μέϊλ ή με φαξ σε 1-2 ώρες.
Όλα αυτά πρέπει να μάθετε να τα λέτε με πλατύ χαμόγελο ή με πειστική σοβαρότητα.