07:4314/04/2016
Πώς θα προλάβει ο manager τις συγκρούσεις σε μια επιχείρηση. Η γνωριμία με τους εργαζομένους, η κριτική στη δουλειά τους και η κριτική. Το ζήτημα των υποδείξεων και η θετική συμπεριφορά.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4208/04/2016
Οι 12+1 κινήσεις που θα βοηθήσουν τον επικεφαλής μιας επιχείρησης να εκμεταλλευτεί προς όφελος της εταιρίας τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Ποια λάθη πρέπει να αποφύγει, πώς να αντιμετωπίσει τις «γκάφες» που έγιναν.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:3501/04/2016
Γιατί πρέπει να έχετε προσωπική ανάμιξη στο έργο. Αναγκαία η ενημέρωση των ανωτέρων. Οι επαφές με τους πελάτες. Η επιλογή των στελεχών της ομάδας και πώς αυτή θα... «δέσει» καλύτερα.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
08:0531/03/2016
Δοκιμασμένοι τρόποι πετυχημένης επικοινωνίας ενός πωλητή με τους πελάτες του. Η επιμονή και η ικανότητα να τίθενται στόχοι. Η συνεχής επαφή με τους πελατες και η ανάγκη για σκληρή δουλειά.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
14:5929/03/2016
Οι εταιρείες αρχίζουν να αποκτούν την πολυπλοκότητα των βιολογικών συστημάτων. Πώς διαμορφώνει η τεχνολογία τα νέα δεδομένα στο χώρο των επιχειρήσεων.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
12:1223/03/2016
Ο επιχειρηματικός κόσμος αποτελείται από «αγοραστές» και «πωλητές». Ένας καλός βασικός κανόνας που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι οι τελευταίοι κερδίζουν περισσότερα. Οι τρόποι που μπορεί να πλασάρει κανείς τον εαυτό του είναι πολλοί και συχνά έμμεσοι.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
17:0221/03/2016
Η εντυπωσιακή είσοδος της ρομποτικής στον γεωργικό τομέα μεταβάλλει άρδην τα δεδομένα του κόστους παραγωγής και επιβάλλει νέους κανόνες διαχείρισης πόρων, ανθρώπων και κεφαλαίων. Η επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων και οι έξυπνες τεχνολογίες.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
15:1917/03/2016
Πέρα από τις λαθροχειρίες της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας, το γερμανικό μάρκετινγκ εμπεριέχει άϋλες αξίες που δύσκολα προσεγγίζονται χωρίς σοβαρές στρατηγικές αλλαγές αντίληψης και πρακτικών. Τα επιτεύγματα της οικονομίας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4715/03/2016
Η λανθασμένη προσέγγιση προς τον καταναλωτή και το μήνυμα προς το ακροατήριο. Σε ποιές περιπτώσεις πρέπει να προωθείται το προιόν και πότε τα οφέλη του καταναλωτή. Όταν η περίπλοκη διαφήμιση «θάβει» το... μήνυμα.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4309/03/2016
Kρίσιμη η σχέση των εργαζομένων με τη διοίκηση της επιχείρησης. Πώς πρέπει οι managers να «εκπαιδεύουν» το προσωπικό. Οι επιβραβεύσεις και οι απαιτήσεις προς τους υφισταμένους. Πότε πρέπει να επισημαίνουν τα λάθη τους.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
17:3407/03/2016
Μία εντυπωσιακή προσέγγιση από τον κ. Κων. Σ. Παχή, ο οποίος προσφέρει και μιαν άλλη ιστορική ανάγνωση. Ο ίδιος θέτει το ερώτημα: σε τί μάς χρειάζεται ο Μέγας Αλέξανδρος σήμερα; Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
15:5701/03/2016
Oι διδαχές του Θουκυδίδη για τις αρχές της διοίκησης. Πώς ορίζει ο μεγάλος ιστορικός τον καλό κυβερνήτη και ηγέτη. Το χάρισμα της ορθής κρίσης και της γενναιότητας. Πώς μπορούν να επωφεληθούν οι σύγχρονοι managers.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
11:1523/02/2016
Στην ψηφιακή εποχή μας είναι όλο και πιο ξεκάθαρο ότι οι μάρκες αποκτούν ανθρώπινα χαρακτηριστικά, μιλούν χωρίς διαφημιστικά σλόγκαν, κάνουν πλάκα και συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5019/02/2016
Η φήμη, όσο τίποτε άλλο στον κόσμο, συνέβαλε στην ανάπτυξη των τεχνών, του αθλητισμού, της λογοτεχνίας και πολλών άλλων θετικών και μη επιστημών. Σήμερα, όμως, αποτελεί και τεράστιο επιχειρηματικό κεφάλαιο. Η διαχείρισή της.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
13:5517/02/2016
Γιατί οι «σκληροπυρηνικοί» αισιόδοξοι κερδίζουν περισσότερα χρήματα. Ποια χαρακτηριστικά σημεία τους κάνουν να ξεχωρίζουν. Οι τεχνικές για την σταδιακή ανάπτυξη αισιόδοξης στάσης απέναντι στην ζωή.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:3716/02/2016
Όσο κι αν αυτό φαίνεται παράξενο, ο συγγραφέας του «Ηγεμόνα» θα μπορούσε από τότε, την δεκαετία του 1510, να είναι σύμβουλος αρκετών σύγχρονων... γκουρού του μάρκετινγκ. Oι χρήσιμες συμβουλές που δίνει σε ηγέτες και managers.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5311/02/2016
Κοσμογονικές αλλαγές στο μάρκετινγκ φέρνει η νέα εποχή και η «επανάσταση» του διαδικτύου. Οι συνήθειες των καταναλωτών και ο... ακτιβισμός τους. Οι διαφορετικές ανάγκες των ατόμων που ζουν μόνα τους. Σε ποια προιόντα πρέπει να δώσετε έμφαση.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
15:2604/02/2016
Η επιτυχία στηρίζεται στην σωστή αξιοποίηση του χρόνου. Αποτελεί ένα αγαθό που δεν αγοράζεται, ούτε δανείζεται. Γιατί αξίζει πολύ περισσότερο από το χρήμα. Με τί ισοδυναμεί η κακή εκμετάλλευσή του.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
05:0603/02/2016
Για πολλούς ανθρώπους της επικοινωνίας και της ψυχολογίας, οι συγκρούσεις -αναπόφευκτες μέσα σε μία εταιρεία- τελικώς μπορούν να έχουν θετικές επιπτώσεις. Η διαφορά της σύγκρουσης με τη διαφωνία. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4101/02/2016
Η αντίσταση των εργαζομένων σε κάθε αλλαγή εξαρτάται από τον βαθμό της δυσαρέσκειας απέναντι στην υπάρχουσα κατάσταση και από τα οφέλη που προβλέπονται σε προσωπικό επίπεδο. Σε ποιες ενέργειες πρέπει να προχωρήσει ο manager.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ