MANAGER 2DAY

Υπάρχει και επιχειρηματικός… λαϊκισμός!

Υπάρχει και επιχειρηματικός… λαϊκισμός!

Ο λαϊκισμός δεν είναι μόνο πολιτικό φαινόμενο και μέσο αναρρίχησης στην εξουσία. Επεκτείνεται και στην επιχειρηματική κόνιστρα. Πώς λειτουργεί και τι «προσφέρει» στους καταναλωτές. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η πρόκληση της ψηφιακής λογιστικής

Η πρόκληση της ψηφιακής λογιστικής

Τι αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς στην οικονομική διοίκηση των επιχειρήσεων. Ποιες είναι οι προκλήσεις για τους οικονομικούς διευθυντές προκειμένου να αποφύγουν να βάλουν σε κίνδυνο τις εταιρείες.

Πώς θα προβλέπετε τις ανάγκες των πελατών σας

Πώς θα προβλέπετε τις ανάγκες των πελατών σας

Η πρόβλεψη των αναγκών εξυπηρέτησης αποτελεί κορυφαίο άϋλο κεφάλαιο για τις επιχειρήσεις. Χρηστικές συμβουλές για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πώς μπορεί να μεγιστοποιηθεί η βοήθεια του προσωπικού στην προσπάθεια.

Πώς θα πετύχει η επιχείρησή σας

Πώς θα πετύχει η επιχείρησή σας

Κλειδί ο συνδυασμός επίτευξης των εταιρικών στόχων και των προσωπικών στόχων ευημερίας που έχουν οι εργαζόμενοι. Πώς μπορεί να βρεθεί η «χρυσή τομή». Χρήσιμα tips που δίνουν τροφή για... σκέψεις.

Τεχνικές εκπαίδευσης εργαζομένων που πρέπει να δοκιμάσετε

Τεχνικές εκπαίδευσης εργαζομένων που πρέπει να δοκιμάσετε

Χρηστικές συμβουλές για την εξοικείωση του προσωπικού σε νέα μηχανήματα ή μεθόδους. Η σημασία των σεμιναρίων και της πρακτικής εμπειρίας. Τι δεν πρέπει να ξεχαστεί στη διαδικασία.

Καριέρα: Πώς «χτίζεται» μια θετική εικόνα

Πώς θα προβάλλετε τον καλό σας εαυτό στον περίγυρό σας. Ποια είναι τα -κατά Κικέρωνα- έξι λάθη που μπορούν να υπονομεύσουν τη ζωή ενός ανθρώπου.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι προϊστάμενοι και η συνταγή για σωστή επικοινωνία

Ποιους κανόνες πρέπει να τηρούν οι managers για την εύρυθμη λειτουργία μιας εταιρείας. Τι χρειάζεται να κάνουν οι υφιστάμενοι προκειμένου να επιτυγχάνεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από τη συνεργασία.

Πώς να διαλέγετε τους κατάλληλους ανθρώπους

Τι πρέπει να κοιτάζει ο εργοδότης όταν εξετάζει υποψήφιους εργαζόμενους για πρόσληψη. Οι κρίσιμες ικανότητες που κάνουν τη διαφορά για μια επιχείρηση.

Ακούτε τα παράπονα των πελατών

Στους δύσκολους καιρούς το να ακούν οι εταιρείες παράπονα πελατών τους, μόνον καλό τους κάνει. Μερικές χρηστικές συμβουλές.

Πώς να προεδρεύετε σε μια επιτροπή

Χρηστικές συμβουλές για τα στελέχη που αναλαμβάνουν την προεδρία κάποιας επιτροπής. Ποιες κινήσεις δεν πρέπει να κάνουν και γιατί πρέπει να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή όλων των μελών.

Ποια «καινοτομία» χρειάζεται περισσότερο μια επιχείρηση

Πώς θα «σιγουρέψετε» την εργασία σας

Η σχολή μανατζμεντ... «Indiana Jones»

Η... σοφία του Peter Drucker

Πώς θα κάνετε τους άλλους να σας ακούσουν!

Τα λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις κυνηγώντας... ταλέντα

Τα μυστικά του Benchmarketing

Η εποχή της πλατφόρμας

Τι αποδίδουν τα Like και πόσο

Τι αποδίδει η επένδυση στα social media

v