MANAGER 2DAY

Τι αποδίδει η επένδυση στα social media

Τι αποδίδει η επένδυση στα social media

Ποια βήματα πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι του μάρκετινγκ για να αυξήσουν την επιρροή της εταιρείας τους στα social media και να έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Μύθoι και αλήθειες για τη δημιουργικότητα

Μύθoι και αλήθειες για τη δημιουργικότητα

Γιατί η ποσότητα είναι ο πιο προβλέψιμος δρόμος για την ποιότητα. Πώς μπορεί να δημιουργηθεί το πλαίσιο ώστε να παράγονται καινοτόμες ιδέες που μπορεί να εκμεταλλευτεί μια επιχείρηση. Γράφει ο Σπ. Παολινέλης.

Τι είναι και πως λειτουργεί το Retail Analytics

Τι είναι και πως λειτουργεί το Retail Analytics

Το νέο εργαλείο μάρκετινγκ στα χέρια των επιχειρήσεων και οι δυνατότητες. Τι πληροφορίες δίνει η μέτρηση προσώπων και η ανάλυση του... βλέμματος του δυνητικού πελάτη.

Ο κανόνας του «ναι» και του «όχι»

Ο κανόνας του «ναι» και του «όχι»

Πώς μπορείτε να λαμβάνετε τις ορθές αποφάσεις όταν λειτουργείτε υπό πίεση χρόνου. Η σημασία του να τίθενται τα σωστά ερωτήματα και να είναι ξεκάθαρες οι απαντήσεις που δίνονται.

Οι επιχειρήσεις και η ανάγκη για «ζωντανή γνώση»

Οι επιχειρήσεις και η ανάγκη για «ζωντανή γνώση»

Στο τέλος θα κερδίσουν και θα επιβιώσουν οι επιχειρήσεις που ξέρουν να αξιοποιούν καλύτερα το ανθρώπινο στοιχείο. Αξιοποίηση σημαίνει, κατ’ αρχήν, ανάπτυξη μέσω της εκπαίδευσης.

Παρακίνηση εργαζομένων σε εποχές κρίσης

Μία σημαντική πρόκληση για τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων είναι να προσφέρουν έμπνευση και να γνωρίζουν ότι η πίστη και η αφοσίωση δεν αγοράζονται, κερδίζονται!

Πώς θα μάθετε να αξιολογείτε την εργασία σας

Κάθε φορά που λαμβάνετε μια σημαντική απόφαση, σημειώστε κάπου, εκ των προτέρων, το αποτέλεσμα που αναμένετε. Έναν χρόνο αργότερα, συγκρίνετε το αναμενόμενο με το πραγματικό αποτέλεσμα.

Το παράδοξο της... μαρμελάδας

Γιατί όσο περισσότερες επιλογές γυροφέρνετε στο μυαλό σας, τόσο... λιγότερο ικανοποιημένοι θα μείνετε τελικά.

Γιατί η επιτυχία είναι ένας... μύθος

Πολύ περισσότερο από του να είναι κάποιος πλούσιος, ή γνωστός και ισχυρός, έχει το νόημα της ζωής του και η σημασία που αποκτά ο ίδιος.

Η... τέχνη της λήψης αποφάσεων

Πώς μπορούμε να εργαζόμαστε πιο έξυπνα και πιο αποτελεσματικά. Το «διάγραμμα του Αϊζενχάουερ», η μέθοδος του Ουόρεν Μπάφετ και η ανάλυση SWOT.

Χρήσιμα tips για τους πωλητές του... αύριο

Πώς θα εμφυσήσετε το όραμά σας στους υπαλλήλους σας

Επιχειρήσεις: Χωρίς συνεργασίες δεν υπάρχει... μέλλον

Πώς φτιάχνεται δημιουργικό κλίμα σε μια εταιρεία

Οι έξι κανόνες της πειθούς

Μην πυροβολείτε τις καινούργιες ιδέες

Ο δεκάλογος που φέρνει την αποτυχία στο management

Πώς θα αμυνθείτε στις πιέσεις του πελάτη για έκπτωση

Γιατί οι ηγέτες πρέπει να μαθαίνουν

Η σημασία της επένδυσης στους ανθρώπους

v