Με αντίθετα πρόσημα κινούνται οι αμερικανικές μετοχές την Τρίτη, μετά τα στοιχεία για τον πληθωρισμό, με τη βουτιά της Boeing να βαραίνει τον Dow Jones.
Ο βιομηχανικός δείκτης υποχωρεί 0,14% στις 25.611 μονάδες, ο Nasdaq κινείται 0,05% υψηλότερα στις 7.561 μονάδες, ενώ ο S&P 500 σημειώνει άνοδο 0,24% στις 2.789 μονάδες.
O δείκτης τιμών καταναλωτή ενισχύθηκε κατά 0,2% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα -όπως αναμενόταν-, με ώθηση από τα κέρδη στο κόστος της διατροφής, της βενζίνης και των ενοικίων. Είχε παραμείνει αμετάβλητος για τρεις συνεχόμενους μήνες.
Για τους δώδεκα μήνες που ολοκληρώθηκαν τον Φεβρουάριο, αυξήθηκε κατά 1,5%, καταγράφοντας την πιο μικρή άνοδο από τον Σεπτέμβριο του 2016. Τον Ιανουάριο, ο πληθωρισμός είχε φτάσει στο 1,6%, σε ετήσια βάση.
Oι δείκτες έβαλαν τέλος σε ένα σερί πέντε διαδοχικών συνεδριάσεων τη Δευτέρα, με τον τεχνολογικό δείκτη να δέχεται σημαντική ώθηση από τη συγχώνευση Nvidia και Mellanox.
Oι επενδυτές έχουν το βλέμμα στραμμένο και στην ψηφοφορία στο βρετανικό κοινοβούλιο για το Brexit. O νομικός σύμβουλος της βρετανικής κυβέρνησης, γενικός εισαγγελέας Tζέφρι Κοξ, δήλωσε πως το ρίσκο να παραμείνει το Ηνωμένο Βασίλειο παγιδευμένο στο backstop όσον αφορά τα ιρλανδικά σύνορα είναι «αμετάβλητο», παρά τις διαβεβαιώσεις που κέρδισε η Βρετανίδα πρωθυπουργός.
Στα εμπορεύματα, το αργό πετρέλαιο ενισχύθηκε 0,85% στα 57,27 δολάρια το βαρέλι, ενώ ο χρυσός σημειώνει άνοδο 0,5% στα 1.298 δολάρια ανά ουγγιά.
Στα ομόλογα, η απόδοση του αμερικανικού 10ετούς διολισθαίνει δύο μονάδες βάσης χαμηλότερα, στο 2,633%.
Στην αγορά συναλλάγματος, το δολάριο διολισθαίνει έναντι του ευρώ, του γεν και της βρετανικής λίρας. Η ισοτιμία με το ευρωπαϊκό νόμισμα διαμορφώνεται στο επίπεδο του 1,127 δολ./ευρώ.
Στο ταμπλό, η μετοχή της Boeing υποχωρεί 7% στα 373 δολάρια, μετά από βουτιά 5% τη Δευτέρα. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διήμερη πτώση από το 2009. Η μετοχή δέχεται ισχυρές πιέσεις μετά το αεροπορικό δυστύχημα του αεροσκάφους της Ethiopian Airlines.
Η συντριβή του 737 Max 8 των αιθιοπικών αερογραμμών κοντά στην Αντίς Αμπέμπα, τέσσερις μήνες έπειτα από παρόμοιο δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη το ίδιο μοντέλο αεροσκάφους της Lion Air στην Ινδονησία, οδήγησε πολλές κυβερνήσεις και εταιρείες να καθηλώσουν στο έδαφος αυτό το αεροσκάφος μεσαίων αποστάσεων. Οι αρχές της Κίνας, της Ινδονησίας, της Νότιας Κορέας και της Μογγολίας ανακοίνωσαν το μέτρο αυτό, όπως και οι εταιρείες Ethiopian Airlines (Αιθιοπία), Comair (Νότια Αφρική) και Cayman Airways (Νησιά Κέιμαν).