Η ΔΕΗ θέλει, λέει, να γίνει σύγχρονη, πελατοκεντρική επιχείρηση, όμως έχει πολύ ακόμη δρόμο να διανύσει.
Το περιστατικό που ακολουθεί, είναι πραγματικό. Ένας πελάτης της ΔEΗ που ήθελε να εγγραφεί στο e-bill με απώτερο στόχο τη συμμετοχή στο Myhome Enter και το μπόνους των 100 ευρώ που έδινε, διαπίστωσε ότι υπήρχε κάποιο λάθος με την αστυνομική ταυτότητά του.
Υπέβαλε αίτημα ηλεκτρονικά αλλά δεν έλαβε απάντηση και την επομένη τηλεφώνησε στη ΔEΗ για το πρόγραμμα Myhome Enter. Μετά από αναμονή κάμποσης ώρας, βγήκε κάποιος που του επανέλαβε ό,τι ήξερε, δηλ. θα έπρεπε πρώτα να διορθώσει τα στοιχεία του, για να προχωρήσει η διαδικασία. Μάλιστα, τον προέτρεψε να περιμένει γιατί υπήρχε πολλή δουλειά και έπρεπε κάποιος στο backoffice να επιβεβαιώσει ότι τα στοιχεία του ΑΔΤ που είχε στείλει, ήταν σωστά. Επίσης, τον καθησύχασε ότι δεν υπήρχε κίνδυνος να περάσει η προθεσμία της 31ης Δεκεμβρίου.