Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι λακκούβες και οι κατασκευαστές!

Έλληνας κάτοικος της Ελβετίας απαίτησε από τον δήμο της περιοχής του αποζημίωση, επειδή το αυτοκίνητό του έπεσε σε λακκούβα. Την άλλη μέρα συνεργείο του δήμου τον επισκέφτηκε στο σπίτι του και του άλλαξε όλα τα λάστιχα του αυτοκινήτου. Μήπως τελικά ζούμε σε λάθος χώρα;

Οι λακκούβες και οι κατασκευαστές!
Έλληνας κάτοικος της Ελβετίας απαίτησε από τον δήμο της περιοχής του αποζημίωση, επειδή το αυτοκίνητό του έπεσε σε λακκούβα. Την άλλη μέρα συνεργείο του δήμου τον επισκέφτηκε στο σπίτι του και του άλλαξε όλα τα λάστιχα του αυτοκινήτου. Μήπως τελικά ζούμε σε λάθος χώρα;

Σάββατο μεσημέρι, ο υπογράφον παίρνει τον δρόμο για την Τρίπολη. Εισέρχεται στην Αττική Οδό και θαυμάζει το σύγχρονο αυτό θαύμα! Αθήνα - Τρίπολη σε 1,30 ώρες! Άνετα, ξεκούραστα, δεν κατάλαβε για πότε έφτασε.

Κυριακή βράδυ, φτάνει η ώρα της επιστροφής. Τρίπολη – Αθήνα τέσσερις ώρες! Φταίνε, βλέπετε, τα έργα κατασκευής νέου τάπητα στην Αθηνών – Κορίνθου. Πέντε χιλιόμετρα σε περισσότερο από δύο ώρες, καθώς οι τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας γίνονται μία και μισή. Ένα ΙΧ δεν χωράει να περάσει δίπλα από ένα φορτηγό.

Τα έργα γίνονται για το καλό μας, κάποια στιγμή θα τελειώσουν. Σύμφωνοι! Θα θέλαμε να ρωτήσουμε, όμως, το ΥΠΕΧΩΔΕ πόσα χρόνια έχουν περάσει από την παράδοση της Αθηνών - Κορίνθου, ώστε να δικαιολογείται όλο αυτό το σκηνικό. Κι αν οι κατασκευαστές που παρέδωσαν τον τάπητα είχαν κάποια επίπτωση για την ποιότητα των εργασιών τους.

Ή αν ρωτήθηκαν οι αρμόδιοι υπάλληλοι που παρέλαβαν το έργο για ποιον λόγο το έπραξαν.

Έχουν περάσει πολλά χρήματα τα τελευταία χρόνια από τα χέρια των Ελλήνων κατασκευαστών. Έχουν γίνει πολλά και μεγάλα έργα. Κοιτώντας κανείς τους ισολογισμούς τους, καταλαβαίνει γιατί χρειάστηκε να τοποθετηθεί νέος τάπητας στην Αθηνών - Κορίνθου.

Είναι ο ίδιος ακριβώς λόγος για τον οποίο οι μεγάλοι τζίροι είχαν ως μόνο αποτέλεσμα την αύξηση των υποχρεώσεων. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον Έλληνα κάτοικο της Ελβετίας;

Αν ο έλεγχος του κράτους ήταν αποτελεσματικός κι αν η αντιμετώπιση του πολίτη ήταν ανάλογη με εκείνη που επεφύλαξαν οι ελβετικές αρχές στον φίλο αναγνώστη μας, τότε τα έργα θα είχαν τελειώσει νωρίτερα και με χαμηλότερο κόστος.

Κι αυτό διότι μιλάμε τελικά για μία τελείως διαφορετική νοοτροπία απ’ αυτή που ισχύει σήμερα στην Ελλάδα. Κι αν ίσχυε αυτή η διαφορετική νοοτροπία, τότε οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες θα παρουσίαζαν και καλύτερους ισολογισμούς.

Θανάσης Μαυρίδης

[email protected]


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v