Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Τέσσερις τρόποι που η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το ψηφιακό μάρκετινγκ

Τέσσερις τρόποι που η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το ψηφιακό μάρκετινγκ

Πώς καθορίζει τον σχεδιασμό της εμπειρίας χρήστη (UI/UX). Η αποτελεσματική ανάλυση δεδομένων, ο αυτοματοποιημένος σχεδιασμός, οι προσωποποιημένες εμπειρίες και η βελτιωμένη προσβασιμότητα. Γράφει η Αντωνία Φατσέα.

Κίνδυνος... πνιγμού στον ωκεανό των πληροφοριών, ποιο είναι το σωσίβιο

Κίνδυνος... πνιγμού στον ωκεανό των πληροφοριών, ποιο είναι το σωσίβιο

Ο κατακλυσμός πληροφοριών αποτελεί πραγματική απειλή στη σωστή λήψη αποφάσεων, τόσο στην πολιτική όσο και στις επιχειρήσεις. Ο κίνδυνος παραπληροφόρησης και οι διέξοδοι. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται εργαζόμενους-επαναστάτες

Γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται εργαζόμενους-επαναστάτες

Η αξιολόγηση του προσωπικού είναι κομβικό θέμα για τις επιχειρήσεις. Ποιο είδος εργαζομένων είναι το πιο χρήσιμο σε μια σύγχρονη εταιρεία. Γράφει ο Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης.

Γιατί οι ηγέτες είναι είδος προς... εξαφάνιση

Γιατί οι ηγέτες είναι είδος προς... εξαφάνιση

Πού οφείλεται η αίσθηση ότι υπάρχει έλλειμμα ηγεσίας. Η κρίσιμη σύγχυση εννοιών και το μοντέλο που είναι κατάλληλο για τη σημερινή εποχή. Γράφει ο Γιάννης Αναστασόπουλος.

Το Machine Learning αποκτά νέα δυναμική

Το Machine Learning αποκτά νέα δυναμική

Τι είναι η «μηχανική μάθηση» και ποια τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα εφαρμογής της. Δεν πρόκειται για μία νέα επιστήμη, ωστόσο έχει πλέον αποκτήσει μία νέα δυναμική.

Οι ανατροπές που φέρνει στην εργασία η «gig economy»

Στο σημερινό εργασιακό περιβάλλον η έννοια της μονιμότητας γίνεται όλο και πιο σπάνια. Η λειτουργία της «gig economy» και τι πρακτικά σημαίνει για επιχειρήσεις και εργαζόμενους. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς πρέπει να εμψυχώνουν οι ηγέτες τα στελέχη

Η τέχνη των λεγόμενων «pep talks» και γιατί δεν διδάσκεται. Ποια είναι τα βασικά συστατικά μιας διαδικασίας που μπορεί να κινητοποιήσει το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης.

Το παράδοξο του Ικαρου: Πώς αυτοκαταστρέφονται οι εταιρείες

Ενα βιβλίο που εκδόθηκε πριν 34 χρόνια περιγράφει πώς το «καβάλημα του καλαμιού» και η έλλειψη αυτοκριτικής μπορεί να καταστρέψει μια επιχείρηση. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Ποια είναι τα «ανερχόμενα ζητήματα διοίκησης» για μια επιχείρηση

Σειρά από ερωτήματα πρέπει να απαντήσει ο σύγχρονος μάνατζερ αν θέλει να τύχει η εταιρεία του ευρείας κοινωνικής αποδοχής. Εξηγεί ο David Grayson.

Ο νέου τύπου ηγέτης και η σχέση του με τους... οπαδούς

Κάθε εποχή αυτός που έχει τα ηνία θα πρέπει να προσαρμόζεται στις συνθήκες. Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να τον διακρίνουν σήμερα. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τα δύο είδη «αλλαγής» σε μια επιχείρηση και η κρίσιμη επιλογή

Μαθήματα εταιρικής επιβίωσης βγαλμένα από τη… φύση

Ποια είναι και τι κάνει η... Generation Zzz

Στρατηγικές διαχείρισης ρίσκου στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι 19 αρχές του marketing που άντεξαν στον χρόνο

Πώς μπορεί μια εταιρεία να χτίσει «στρατηγικό πλεονέκτημα»

Η συνταγή για έλεγχο του άγχους σε... επιτρεπτά επίπεδα

Πώς θα εξασφαλίσετε ικανοποιημένο προσωπικό και ευχαριστημένους πελάτες

Ποιους εργοδότες επιλέγουν τα «ταλέντα» και γιατί

Επιχειρήσεις: Πώς θα σπάσετε τον φαύλο κύκλο του φόβου

v