Αρκετό καιρό τώρα, αναρωτιέμαι τι θυμάται ένας τηλεθεατής από τον καταιγισμό των διαφημιστικών μηνυμάτων που δέχεται, παρακολουθώντας μια ταινία στην TV ή μια «δημοφιλή» εκπομπή;
Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ότι ο τηλεθεατής σε ποσοστό πάνω από 80% αισθάνεται μεγάλο εκνευρισμό, ως εκ τούτου δε, ξεχνά τα διαφημιστικά μηνύματα. Εκτός και αν αυτά τα τελευταία είναι επιθετικά και επαναλαμβανόμενα.
Ακόμα όμως και στην περίπτωση αυτή, τα αποτελέσματα της διαφημιστικής δαπάνης προκαλούν ερωτηματικά. Και αυτά τα τελευταία τα φέρνει στο προσκήνιο το τελευταίο κύριο άρθρο του περιοδικού Adbusiness, το οποίο θέτει το ερώτημα «Αξίζει ακόμα η διαφήμιση στην τηλεόραση;
Στο πλαίσιο αυτό έτσι, μεταξύ άλλων τονίζει ότι το υψηλό κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης σε συνδυασμό με την πτώση της τηλεθέασης και την άνοδο του streaming, θα πρέπει να προβληματίζει τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.
Σημαντικός έτσι προβάλλει ο ρόλος για τις επιχειρήσεις μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Το ίδιο ισχύει και για τη σχέση της τηλεοπτικής διαφήμισης με ζωντανά γεγονότα.
Παρά την πτώση της τηλεθέασης, η τηλεόραση εξακολουθεί να προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες. Ζωντανές μεταδόσεις, όπως αθλητικά γεγονότα, ειδήσεις και ριάλιτι, συγκεντρώνουν μεγάλα κοινά. Διαφημίσεις κατά τη διάρκεια αυτών των εκπομπών έχουν σημαντική απήχηση, καθώς οι τηλεθεατές παρακολουθούν ζωντανά και είναι πιο δεκτικοί στα διαφημιστικά μηνύματα.
Είναι προφανές έτσι από πλευράς στρατηγικής, ότι στο σύγχρονο περιβάλλον, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη διαφήμιση. Η τηλεόραση μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό μέρος μιας πολυμερούς στρατηγικής, όταν συνδυάζεται με άλλες μορφές διαφήμισης, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ψηφιακές πλατφόρμες, οι ιστότοποι και η υπαίθρια διαφήμιση.
Στην Ελλάδα, πλείστα παραδείγματα επιτυχημένης τηλεοπτικής καμπάνιας αποδεικνύουν ότι η τηλεόραση μπορεί ακόμη να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση προϊόντων.
Για παράδειγμα, μια καμπάνια νέου λανσαρίσματος γνωστής εταιρείας αυτοκινήτων, που συνδυάστηκε με τηλεοπτική διαφήμιση και ψηφιακά μέσα, σημείωσε αύξηση στις διαδικτυακές αναζητήσεις κατά 57% τον πρώτο μήνα. Παράλληλα, η εταιρεία ξεπέρασε τους στόχους της σε όλες τις κατηγορίες μέσων που χρησιμοποιήθηκαν.
Η τηλεοπτική διαφήμιση συνεπώς δεν εξαφανίζεται, αλλά εξελίσσεται. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην τηλεόραση πρέπει να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες και στρατηγικές για να διατηρήσουν την αποδοτικότητα της. Τα δεδομένα, η προσωποποίηση και η χρήση νέων διαφημιστικών εικόνων είναι απαραίτητα εργαλεία για την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.
Είναι προφανές, λοιπόν, ότι παρά την πτώση της τηλεθέασης, η τηλεόραση παραμένει ένας ισχυρός πυλώνας στη διαφημιστική στρατηγική, αρκεί να χρησιμοποιείται με έξυπνο και ευέλικτο τρόπο, αλλά και να πλαισιώνεται και από άλλα υποστηρικτικά διαφημιστικά κανάλια…
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΚανάλια όμως που να εξυπηρετούν επίσης και πιο ειδικούς στόχους της άμεσης κατανάλωσης, συγκεκριμένων διαρκών και ημι-διαρκών αγαθών αλλά και παροχών υπηρεσιών.