H METRO στη μάχη κατά της ρύπανσης από πλαστικό

Οι πολλαπλές δράσεις της αλυσίδας είχαν ως αποτέλεσμα την αποφυγή εκπομπών περίπου 8,5 τόνων διοξειδίου του άνθρακα!

H METRO στη μάχη κατά της ρύπανσης από πλαστικό

Πενηνταένα χρόνια μετά την καθιέρωση της «Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος» από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, γίνεται πλέον σαφές σε όλους μας ότι η περιβαλλοντική πλανητική κρίση μπορεί να αντιμετωπισθεί μόνο με ένα οργανωμένο και ολοκληρωμένο πλάνο προς τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία.

Πρόκειται ουσιαστικά για έναν συνδυασμό παραγωγικού και καταναλωτικού μοντέλου που αποσκοπεί στην αύξηση της αποδοτικότητας των πρώτων υλών, μέσω της χρήσης των υλικών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με παράλληλη ελαχιστοποίηση της χρήσης φυσικών πόρων.

Ο ρόλος των επιχειρήσεων σε αυτή την προσπάθεια είναι κομβικός. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίες διακινούν χιλιάδες κωδικούς προϊόντων, διαχειρίζονται τεράστιες ποσότητες και φυσικά έρχονται σε επαφή με χιλιάδες καταναλωτές καθημερινά.

Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η εταιρεία METRO με τις αλυσίδες My market και METRO Cash & Carry, η οποία σε μόλις ένα χρόνο κατάφερε να πετύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα: ανακύκλωσε περίπου 3.500 τόνους χαρτιού, 178 τόνους πλαστικού, 146 τόνους ηλεκτρικού & ηλεκτρονικού εξοπλισμού, 47 τόνους μετάλλων, 18 τόνους ελαίων, 7 τόνους μπαταριών, 9 τόνους υφασμάτων & ενδυμάτων και 159 κιλά αποτσίγαρων. Παράλληλα, μέσω των δωρεών τροφίμων εξοικονομήθηκαν 106 τόνοι τροφίμων που δωρίστηκαν σε φορείς που είχαν ανάγκη. Με τις ενέργειες αυτές αποφεύχθηκαν συνολικές εκπομπές περίπου 8,5 τόνων CO2!

Υπό αυτό το πρίσμα, το μήνυμα για τον φετινό εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος «Νικήστε την πλαστική ρύπανση» - Beat Plastic Pollution – αποτελεί μια επιβεβαίωση για τη METRO και τους ανθρώπους της, που δημιουργούν ενέργειες και πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση. Άξιο λόγου είναι και το γεγονός ότι ήδη επανασχεδιάζονται οι συσκευασίες των Private Label προϊόντων της μειώνοντας σημαντικά την περιεκτικότητά τους σε πλαστικό.

Επιπλέον, στα όσα κάνει η εταιρεία, έρχονται να προστεθούν και συνέργειες με προμηθευτές, με τους οποίους μοιράζεται κοινό όραμα και αξίες ως προς την προστασία του περιβάλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο και αρκετά συχνά, ενώνει τις δυνάμεις της και υλοποιεί εθελοντικές δράσεις καθαρισμού και ανακύκλωσης, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος.

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2023 για τη METRO αποτελεί μόνο μια υπενθύμιση στη μεγάλη δέσμευση που έχει αναλάβει για την Ενεργειακή Ουδετερότητα των εγκαταστάσεων μέχρι το 2027.

Ας κάνουμε όλοι μας λίγο περισσότερο απ’ όσο νομίζουμε ότι μας αναλογεί για ένα μέλλον πιο πράσινο και βιώσιμο.

Παρουσίαση

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v