Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δημοσίευμα για εξαγορά MPB από ING

Για φήμες περί επικείμενης εξαγοράς της MPB από τον ολλανδικό χρηματοοικονομικό όμιλο ING, προς 2,2€ ανά μετοχή κάνει λόγο δημοσίευμα της Daily Mail. Δεν έχουμε γνώση του αντικειμένου του δημοσιεύματος, λέει η Marfin.

Δημοσίευμα για εξαγορά MPB από ING
Για φήμες περί επικείμενης εξαγοράς της Marfin Popular Bank από τον ολλανδικό χρηματοοικονομικό όμιλο ING κάνει λόγο δημοσίευμα της Daily Mail, ενώ η Marfin δηλώνει πως δεν έχει γνώση για το αντικείμενο του εν λόγω δημοσιεύματος.

Σύμφωνα με το Market Report της Daily Mail, οι dealers χθες (26/7) ανέφεραν σημαντικές αγορές στην μετοχή της Marfin Popular Bank, η οποία έκλεισε 6% υψηλότερα στα 1,76 ευρώ. Όπως επισημαίνει, υπήρξε έντονη φημολογία ότι η δεύτερη μεγαλύτερη τράπεζα στην Κύπρο πρόκειται να εξαγοραστεί από την ING προς 2,2 ευρώ ανά μετοχή.

Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, η Marfin «επιβίωσε» των ευρωπαϊκών stress tests και διαθέτει δίκτυο άνω των 478 καταστημάτων στην Κύπρο και την Ελλάδα, ενώ κατέγραψε κέρδη 173,9 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Λόγω της καλής πορείας της τράπεζας και της κεφαλαιακής επάρκειάς της, είναι λογικό να είναι ελκυστική η τράπεζα σε ξένους επενδυτές.

Σύμφωνα με πληροφορίες του euro2day.gr, σήμερα υπάρχει συνεδρίαση του πλήρους Διοικητικού Συμβουλίου της Marfin Popular (περιλαμβανομένων και των μελών από το Ντουμπάι), αλλά στην ατζέντα δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.

Στελέχη της Marfin αρνήθηκαν να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν το εν λόγω δημοσίευμα.

Μάλιστα, όπως μεταδίδει το Reuters, εκπρόσωπος της Marfin Popular Bank στη Λευκωσία, δήλωσε πως "δεν γνωρίζουμε για καμία πρόταση".

---Η ανακοίνωση της Marfin

"Σε απάντηση της από 27.7.2010 επιστολής του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου με αφορμή δημοσίευμα της ιστοσελίδας sigmalive.com στο οποίο γίνεται αναφορά σε φήμες ότι ο Ολλανδικός Όμιλος ING βρίσκεται κοντά στην εξαγορά της Marfin Popular Bank, η Τράπεζα ανακοινώνει ότι δεν έχει γνώση ή ενημέρωση σχετικά με το αντικείμενο του δημοσιεύματος".

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v