Η προσαρμοστικότητα των εταιρειών και των φυσικών προσώπων στο νέο περιβάλλον της μειωμένης κινητικότητας λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της πανδημίας αυξάνεται όσο περνάει ο χρόνος, διαπιστώνει μελέτη της ιταλογερμανικής τράπεζας UniCredit.
Κοινώς, οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει πλέον περισσότερο να ψωνίζουν online το 4ο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με την αρχή της πανδημίας, οι εργαζόμενοι να δουλεύουν εξ αποστάσεως και οι επιχειρήσεις να λειτουργούν πιο ψηφιακά.
Η μελέτη, στην οποία ελήφθησαν υπόψη τα στοιχεία 13 χωρών, δείχνει ότι οι οικονομίες τους ήταν λιγότερο «ευαίσθητες» στα μέτρα περιορισμού της κινητικότητας όπως οι καραντίνες, η κοινωνική απόσταση, το 4ο τρίμηνο του 2020, σε σύγκριση με το πρώτο μισό της περσινής χρονιάς. Η βελτίωση έφθασε το 50%.