Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

One person with a belief is a social power equal to ninety-nine who have only interests
JOHN STUART MILL (1806-1873)
English Philosopher in Representative Government

Αποποίηση ευθυνών
Φεβ 26 2021

Καταναλωτές και εταιρείες «μαθαίνουν» στο νέο περιβάλλον της πανδημίας

Η προσαρμοστικότητα των εταιρειών και των φυσικών προσώπων στο νέο περιβάλλον της μειωμένης κινητικότητας λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της πανδημίας αυξάνεται όσο περνάει ο χρόνος, διαπιστώνει μελέτη της ιταλογερμανικής τράπεζας UniCredit.

Κοινώς, οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει πλέον περισσότερο να ψωνίζουν online το 4ο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με την αρχή της πανδημίας, οι εργαζόμενοι να δουλεύουν εξ αποστάσεως και οι επιχειρήσεις να λειτουργούν πιο ψηφιακά.

Η μελέτη, στην οποία ελήφθησαν υπόψη τα στοιχεία 13 χωρών, δείχνει ότι οι οικονομίες τους ήταν λιγότερο «ευαίσθητες» στα μέτρα περιορισμού της κινητικότητας όπως οι καραντίνες, η κοινωνική απόσταση, το 4ο τρίμηνο του 2020, σε σύγκριση με το πρώτο μισό της περσινής χρονιάς. Η βελτίωση έφθασε το 50%.

Στο πρώτο μισό του 2020, το ΑΕΠ εμφάνισε μείωση 0,4%, για μια μείωση του δείκτη κινητικότητας κατά 1 ποσοστιαία μονάδα έναντι 0,2% το τελευταίο τρίμηνο του 2020.

Οι οικονομολόγοι τονίζουν ότι τα ακριβή νούμερα ίσως διαφέρουν, γιατί η σχέση μεταξύ της οικονομικής δραστηριότητας και των περιοριστικών μέτρων που έχουν επίπτωση στην κινητικότητα είναι περίπλοκη. Ομως, δεν αλλάζει τη γενική εικόνα.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v