Όμηρος συνδικαλιστών και ο τουρισμός;

Γιατί η πιο "μαύρη" χρονιά της οικονομίας, τα τελευταία 35 χρόνια, να γίνει ακόμη χειρότερη επειδή κάποιοι συνδικαλιστές φοβούνται την απελευθέρωση της "κρουαζιέρας"; Ενός τομέα που έπρεπε να είναι ήδη ελεύθερος.

Όμηρος συνδικαλιστών και ο τουρισμός;
Φίλτατοι, καλή σας ημέρα!

Σήμερα το πρωί αναμένεται να καταπλεύσουν στο λιμάνι του Πειραιά δύο κρουαζιερόπλοια, με περίπου 1.700 επιβάτες.

Οι άνθρωποι αυτοί, που ήρθαν στη χώρα μας για διακοπές, θα παραμείνουν εγκλωβισμένοι επί περίπου 20 ώρες στο συγκεκριμένο πλοίο, δίχως να μπορούν να πατήσουν το πόδι τους σε ελληνικό έδαφος.

Δίχως να μπορούν να περιηγηθούν στα αξιοθέατα της Αθήνας ή να αγοράσουν όποια αναμνηστικά ή άλλα είδη έκριναν σκόπιμο από τους εμπόρους της πόλης.

Σήμερα το πρωί επρόκειτο επίσης να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά ένα ακόμη κρουαζιερόπλοιο, το Zenith.

Δεν πρόκειται όμως να "πιάσει" σε ελληνικό λιμάνι.

Αντ’ αυτού, η πλοιοκτήτρια εταιρία αποφάσισε να το δρομολογήσει για τη Βαλέτα της Μάλτας, όπου αναμένεται να επιβιβαστούν 1.800 επιβάτες.

Ο λόγος για τον οποίο περίπου 3.500 τουρίστες και μάλιστα υψηλής εισοδηματικής τάξης, αφού επιλέγουν τη λύση της κρουαζιέρας για τις διακοπές τους, δεν θα έρθουν στη χώρα μας σήμερα ή θα ταλαιπωρηθούν ενόσω βρίσκονται σε αυτήν είναι η 24ωρη απεργία που έχει εξαγγείλει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, αντιδρώντας στην κατάργηση του λεγόμενου "καμποτάζ" στις κρουαζιέρες.

Διεκδικεί μάλιστα η ΠΝΟ και η συνδικαλιστική ηγεσία των ναυτεργατών να απασχολούνται Έλληνες ναυτικοί στα κρουαζιερόπλοια που πιάνουν σε ελληνικά λιμάνια.

Όπως είναι γνωστό, δεν πρόκειται για την πρώτη απεργία του είδους αυτού.

Σχεδόν αμέσως μετά την εξαγγελία της επικείμενης κατάργησης του καμποτάζ στα κρουαζιερόπλοια, διά στόματος του ίδιου του πρωθυπουργού, κ. Γ. Παπανδρέου, η ΠΝΟ έχει πραγματοποιήσει σειρά αντίστοιχων κινητοποιήσεων, οδηγώντας σε συστηματική ταλαιπωρία χιλιάδες τουρίστες, επιβάτες κρουαζιερόπλοιων, όπως το Zenith.

Με την τακτική της αυτή, η οποία στόχο έχει την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συντεχνιακών συμφερόντων και την παραμονή του τομέα της κρουαζιέρας υπό τα σημερινά του δεσμά, η ΠΝΟ, επί της ουσίας, κρατά ομήρους τουρίστες, εμπόρους, πλοιοκτήτριες εταιρίες, αλλά εν τέλει και την ίδια τη χώρα μας, η "βαριά βιομηχανία" της οποίας είναι ο τουρισμός.

Η οικονομική ζημία αυτής της υπόθεσης εκτιμάται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, από παράγοντες της τουριστικής αγοράς.

Γιατί το ανεχόμαστε;

Γιατί πρέπει η ήδη βεβαρημένη οικονομική κατάσταση να επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο εξαιτίας των αυθαίρετων ενεργειών μιας δράκας ανθρώπων;

Γιατί η πιο "μαύρη" χρονιά της ελληνικής οικονομίας, τα τελευταία 35 χρόνια, να γίνει ακόμη χειρότερη επειδή ορισμένοι συνδικαλιστές φοβούνται την απελευθέρωση ενός τομέα, που ούτως ή άλλως έπρεπε να είναι ήδη ελεύθερος;

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια ανεκτική κοινωνία είναι μια σοφή κοινωνία, καθώς και ότι δεν πρέπει να δοθεί έδαφος γενίκευσης των κοινωνικών αντιδράσεων στα πρόσφατα οικονομικά μέτρα.

Είναι όμως πολύ χειρότερο να χάνεται κατά τη διαδικασία αυτή και το μέτρο

[email protected]  


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v