Πώς πρέπει να χειριζόμαστε τους πελάτες

Γιατί οι εταιρείς «οφείλουν» να βρίσκονται σε ανοικτή επικοινωνία με τους πελάτες τους. Πρέπει να καταγράφουν τις επιθυμίες τους αλλά και να... ενεργοποιούνται όταν σημειώνεται μια αλλαγή στη συμπεριφορά τους.

Πώς πρέπει να χειριζόμαστε τους πελάτες

Οι πελάτες είναι ίσως η κρισιμότερη «παράμετρος» για μια επιχείρηση. Για αυτό και πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε με ιδιαίτερη προσοχή

Τί θέλουν οι πελάτες; Μόνον από αυτούς θα έλθουν οι καλές ιδέες.

Γι αυτό:

* Να τους καλωσορίζετε από την πρώτη επαφή μαζί τους

* Να τους θυμόσαστε στις γιορτές τους ή στις ημερομηνίες που άρχισαν να συνεργάζονται μαζί σας, στέλνοντάς τους μία επιστολή που να μην έχει σχέση με εργασία ή πωλήσεις.

* Γράψτε τους για τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και ενημερώστε τους για τις αλλαγές στα προϊόντα σας.

* Κάντε συχνά έρευνα των επιθυμιών τους και ψάξτε το πώς σάς βλέπουν. Ακόμα και αν δεν απαντούν, βλέπουν ότι ασχολείστε μαζί τους.

Ενεργοποιηθείτε και κάντε κάτι αν δείτε αλλαγή στην συμπεριφορά τους. Συναντήστε τους, ή γράψτε τους για να καταλάβετε τί συμβαίνει.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v