Οι πελάτες είναι ίσως η κρισιμότερη «παράμετρος» για μια επιχείρηση. Για αυτό και πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε με ιδιαίτερη προσοχή
Τί θέλουν οι πελάτες; Μόνον από αυτούς θα έλθουν οι καλές ιδέες.
Γι αυτό:
* Να τους καλωσορίζετε από την πρώτη επαφή μαζί τους
* Να τους θυμόσαστε στις γιορτές τους ή στις ημερομηνίες που άρχισαν να συνεργάζονται μαζί σας, στέλνοντάς τους μία επιστολή που να μην έχει σχέση με εργασία ή πωλήσεις.
* Γράψτε τους για τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και ενημερώστε τους για τις αλλαγές στα προϊόντα σας.
* Κάντε συχνά έρευνα των επιθυμιών τους και ψάξτε το πώς σάς βλέπουν. Ακόμα και αν δεν απαντούν, βλέπουν ότι ασχολείστε μαζί τους.
* Ενεργοποιηθείτε και κάντε κάτι αν δείτε αλλαγή στην συμπεριφορά τους. Συναντήστε τους, ή γράψτε τους για να καταλάβετε τί συμβαίνει.