Πότε η διαφωνία γίνεται πλεονέκτημα για την εταιρία

Από μια διαφωνία μπορούν να ξεπηδήσουν δημιουργικές προτάσεις οι οποίες τελικά θα αποφέρουν οφέλη στην επιχείρηση. Ο ρόλος του manager και η σχέση με τους εργαζόμενους. Το θέμα της «παρακίνησης».

Πότε η διαφωνία γίνεται πλεονέκτημα για την εταιρία

Για να βεβαιωθείτε ότι οι εργαζόμενοι αισθάνονται την άνεση να διαφωνήσουν με άλλους, καθιερώστε κλίμα που να επιτρέπει και να ενθαρρύνει τους υπαλλήλους να δίνουν γνώμες οι οποίες είναι διαφορετικές.

Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

*Εξηγείστε ότι η διαφωνία μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση ενός προβλήματος και να οδηγήσει στην λήψη καλύτερων αποφάσεων

*Δώστε σε όλους να καταλάβουν ότι όλες οι γνώμες είναι σεβαστές, στο μέτρο που λαμβάνουν υπ' όψιν τους τα αντικειμενικά δεδομένα

*Δείξτε σε όλους πώς θέλετε τις ιδέες τους και ότι ο καθένας θα πρέπει να έχει την ευκαιρία να λέει τί πιστεύει ότι θα βελτιώσει την εταιρεία

*Δημιουργείστε χώρο για την κατανόηση των αδυναμιών των άλλων. Μπορεί να μην είναι όλοι ξεφτέρια στην κατανόηση και τον χειρισμό αριθμών και στατιστικών, αλλά το πάθος τους για μιαν ιδέα πρέπει να ενθαρρύνεται

*Θυμίστε σε όλους ότι μία διαφωνία για ένα προϊόν, μία υπηρεσία ή μία τεχνική δεν θα πρέπει να επηρεάζει τις σχέσεις μέσα στην εταιρεία μετά την λήξη της σύσκεψης.

Από πρακτικής πλευράς, αυτά που προηγούνται αποτελούν ένα από τα μυστικά επιτυχίας της Microsoft.

Στο εσωτερικό της, η διαφωνία ενθαρρύνεται διότι πιστεύεται ότι, μέσα από αυτήν, μπορούν να ξεπηδήσουν δημιουργικές προτάσεις οι οποίες τελικά θα αποφέρουν οφέλη στην επιχείρηση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v