”Χάλασε” η συμφωνία Russian Railways με Siemens

Η Russian Railways εγκατέλειψε το έργο βελτίωσης του δεύτερου μεγαλύτερου σιδηροδρομικού δικτύου τον κόσμο αξίας 30 δισ. ευρώ που είχε συμφωνήσει με προμηθευτές μεταξύ των οποίων η Siemens και η Alcatel, γιατί θα της δημιουργούσε μεγάλα χρέη.

”Χάλασε” η συμφωνία Russian Railways με Siemens
Η Russian Railways εγκατέλειψε το έργο βελτίωσης του δεύτερου μεγαλύτερου σιδηροδρομικού δικτύου τον κόσμο αξίας 30 δισ. ευρώ, που είχε συμφωνήσει με προμηθευτές μεταξύ των οποίων η Siemens και η Alcatel, γιατί θα δημιουργούσε μεγάλα χρέη.

Ορισμένα κομμάτια του σχεδίου θα υλοποιηθούν εντασσόμενα στον υπάρχοντα προϋπολογισμό δαπανών κεφαλαίου μέχρι το 2010, όπως ανακοίνωσε ο Igor Plotnikov, εκπρόσωπος της Russian Railways.

Το έργο, όπως είχε ανακοινωθεί τον Σεπτέμβριο, πρόβλεπε βελτίωση της σηματοδότησης, κατασκευή τηλεπικοινωνιακών δικτύων, ξενοδοχείων και σιδηροδρομικών σταθμών, καθώς και επέκταση των γραμμών στη Σιβηρία.

Η Russian Railways, επικεντρώνει τις επενδύσεις της σε νέες ταχείες, οχήματα και σιδηροδρομικές γραμμές για να αυξήσει τις εξαγωγές πετρελαίου, ξυλείας, άνθρακα, μετάλλων και άλλων εμπορευμάτων.

Σκοπεύει να αυξήσει τις δαπάνες της φέτος κατά 25%. Η κρατική επιχείρηση σιδηροδρόμων βαθμολογείται Baa3 από την Moody’s, με τον χαμηλότερο δηλαδή βαθμό της επενδυτικής κλίμακας και BB+ από την Standard & Poor’s, δηλαδή κάτω από τον επενδυτική κλίμακα.

Το πρόγραμμα των 30 δισ. ευρώ που ακυρώθηκε είχε εκπονηθεί από την Temi, όμιλο που περιελάμβανε την Alcatel και την Siemens καθώς και τράπεζες όπως η Bank Austria, η Creditanstalt, η BNP Paribas, η KBC Bank, η MCC SpA και η WestLB. Η Temi θα έβρισκε 24 δισ. ευρώ σε μακροπρόθεσμα δάνεια και η Ρωσία θα παρείχε τα υπόλοιπα κεφάλαια.

Να σημειωθεί ότι η Russian Railways και η Siemens, συμφώνησαν στις αρχές της εβδομάδας έργο ύψους 1,5 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη και κατασκευή 60 λοκομοτίβων υψηλής ταχύτητας για επιβατικά τρένα. Η γερμανική εταιρία κέρδισε το συμβόλαιο μετά από ανταγωνισμό με την General Electric και την Bombardier.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v