Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

CosmoONE: Ενεργή στήριξη του b2b στην Ελλάδα

Ενεργή είναι η στήριξη της cosmoONE, με συμμετοχές της σε σχετικά προγράμματα, στις ενέργειες της επιστημονικής και πανεπιστημιακής κοινότητας, για την προώθηση του Ηλεκτρονικού Διεπιχειρησιακού Εμπορίου (Β2Β) στην Ελλάδα.

CosmoONE: Ενεργή στήριξη του b2b στην Ελλάδα
Η cosmoONE στo πλαίσιο του οράματος της για την διάδοση του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, στηρίζει ενέργειες της επιστημονικής και πανεπιστημιακής κοινότητας για την προώθηση του Ηλεκτρονικού Διεπιχειρησιακού Εμπορίου (Β2Β) στην Ελλάδα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα δύο τελευταία χρόνια, η CosmoONE έχει υποστηρίξει πανεπιστημιακούς φορείς με τη συμβολή της σε επιστημονικά έργα, αλλά και με την παροχή δυνατότητας εσωτερικής απασχόλησης (Internship) σε φοιτητές, για την ολοκλήρωση των σπουδών τους.

Με στόχο τη μεταφορά εμπειρίας σε φοιτητές, η CosmoONE συμμετείχε το 2003 στο πρόγραμμα ”Πρακτική Άσκηση Φοιτητών” του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας με πρόεδρο τον καθ. Κ. Γ. Δουκίδη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα ακόλουθα τρία θέματα: ”Μελέτη Εφικτότητας Υιοθέτησης Πλατφόρμας Ηλεκτρονικών Προμηθειών από Φορέα του Δημοσίου: Η Περίπτωση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών”, ”Κατασκευή Μεθοδολογίας Ανάλυσης Δαπανών (Spend Analysis Methodology)” και ”Εκπόνηση Marketing Survey, σε υπάρχοντες και πιθανούς χρήστες υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, με στόχο την καταγραφή των αγοραστικών τους προθέσεων σε σχέση με τις υπάρχουσες υπηρεσίες διεπιχειρησιακού εμπορίου”.

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ακόμη ότι η CosmoONE παρείχε επίσης συμβουλευτικό ρόλο σε ακόμα μια ομάδα φοιτητών από το Πανεπιστήμιο Μεσολογγίου για μελέτη, με θέμα ”A Survey on the Business Goals, the Investment on Technology and the Return of Investment on Greek E-Commerce Systems”, η οποία θα παρουσιαστεί στο 20th European Conference on Operational Research το οποίο θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο στην Ρόδο.

Επιπρόσθετα, το 2004 η CosmoONE συμμετέχει στο πρόγραμμα ”Ενίσχυση του Ερευνητικού Δυναμικού (ΠΕΝΕΔ) – 2003”, το οποίο βρίσκεται σε στάδιο αξιολόγησης, με υποψήφιο ανάδοχο το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών, με επιστημονικό υπεύθυνο την καθ. Κ. Ζ. Γεωργαντά, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ).

Η ερευνητική πρόταση του προγράμματος με θέμα ”Μοντέλα Στρατηγικών για την Διερεύνηση των e-Αγορών Β2Β στην Ελλάδα”, έχει σκοπό την εκπόνηση δυο διδακτορικών διατριβών, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στα επόμενα τρία χρόνια και θα διερευνήσουν τον τρόπο διείσδυσης και υλοποίησης αγορών Β2Β στην Ελλάδα στην γενικότερη κατεύθυνση για μια ψηφιακή Οικονομία και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της εταιρίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v