Σταθερά ανοδικές, ωστόσο, μειούμενες σε σχέση με το αρχικό διάστημα εμφάνισης της υγειονομικής κρίσης εμφανίζονται οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετς, σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα στοιχεία της IRI, για την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου.
Από τις αρχές του έτους έως τις 29 Μαρτίου, οι πωλήσεις στο εγχώριο οργανωμένο λιανεμπόριο ενισχύθηκαν κατά 13,7%. Από τις 24 Φεβρουαρίου, ημερομηνία ορόσημο καθώς στις δύο μέρες μετά ανακοινώθηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα και έως και τις 29 Μαρτίου, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 30,4%, φθάνοντας στα 739,3 εκατ. ευρώ. Η δε συγκρίσιμη τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 11,5%.
Κατηγορίες όπως τα φαρμακευτικά προϊόντα συνεχίζουν και την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου να εμφανίζουν υπερτετραπλάσιες πωλήσεις. Οι πωλήσεις συμπληρωμάτων διατροφής αυξήθηκαν κατά 267,4%, γαντιών +250,7%, αλεύρου +147%, οινοπνεύματος +139,3%, με 131,5% αναπτύχθηκαν οι πωλήσεις στα υγρά μαντηλάκια και 113,6% του γάλακτος σε σκόνη.
Ωστόσο, το «καλάθι» των καταναλωτών ενώ συνεχίζει να γεμίζει με προϊόντα μακράς συντήρησης, όπως τα μακαρόνια, τα όσπρια και το ρύζι, «κάνει» χώρο επίσης για τα σνακς, τα κρουασάν, οι ζύμες, τα καλλυντικά αλλά και τα αλκοολούχα ποτά.
Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες ταχυκίνητων προϊόντων που παρακολουθεί η IRI, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 16%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (6,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (πτώση πωλήσεων σε αξία -2,7%) και 86 όλα τα άλλα (πτώση πωλήσεων σε αξία -1,9%).
Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου τζίρος εμφανίζει άνοδο 424,7%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 267% και τα γάντια με αύξηση 250%.