Στα 17,60 ευρώ με νέα άνοδο 0,23% (και συναλλαγές 48.900 τμχ) η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Ακόμη μία συνεδρίαση με θετικό πρόσημο, από τα χαμηλά των 15,70 ευρώ της Δευτέρας 5 Αυγούστου.
Προφανώς στη μετοχή τοποθετούνται «ισχυρά χέρια», ενεργώντας εύλογα θα εκτιμούσε κάποιος, σύμφωνα με όσα αναφέρει αναλυτικά η Πέννυ Κούτρα για τα SPVs που έτοιμα να αναλάβουν την διαχείριση/λειτουργία της «Αττικής Οδού».
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας ενδιαφέρει (και ευνοεί) πολλούς, από το «δημόσιο», καθώς το ΤΑΙΠΕΔ θα εισπράξει τα 3,27 δισ ευρώ της προσφοράς μέσα στο 2024, μέχρι την κοινότητα από την στιγμή που ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα αρχίσει να «κόβει εισιτήρια» on time.
Πηγές του Ταμείου δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο υπογραφής της νέας σύμβασης ακόμη και μέσα στον Σεπτέμβριο, καθώς έχει δοθεί το Ο.Κ. από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Ομως, μικρή σημασία έχει από την στιγμή που η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.
Αρχές Οκτωβρίου λήγει η υφιστάμενη σύμβαση- πρακτικά σημαίνει πως ΕΛΛΑΚΤΩΡ (ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις) και AVAX θα έχουν λαμβάνειν έσοδα από μερίσματα 2024 και το 2025.
Παράλληλα, η «έξοδος» των δυο εταιρειών από την συγκεκριμένη χρυσοφόρο σύμβαση, εκτιμάται πως θα επισπεύσει τις διεργασίες που γίνονται τόσο στον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ, όσο στην AVAX.
Ο μεν πρώτος, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενέργειες της διοίκησης είναι ξεκάθαρα σε επαναπροσδιορισμό των δραστηριοτήτων του -ενδεχομένως να αφορούν άμεσα τον έναν εκ των δυο μετόχων δηλαδή τον όμιλο Motor Oil και έμμεσα άλλους- ο δε δεύτερος στην συνέχιση της πορείας του (αυτόνομα ή όχι).