Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μιχαήλ Γελαντάλις

Στη θέση του Εκηβόλου
ο Μιχαήλ Γελαντάλις

Αποποίηση ευθυνών
Απρ 23 2010

Αυξήσεις εν μέσω… περικοπών

Σε ποιους τρεις οργανισμούς του Δημοσίου (η μία Επιχείρηση είναι εισηγμένη στο Χ.Α.) φέρεται να προωθούνται (ή να βρίσκονται στο τελικό στάδιο της υπογραφής) νέες αυξήσεις για τους προέδρους του διοικητικού συμβουλίου…

Το ερώτημα -μένει να επιβεβαιωθεί και τυπικά…- μόνο θεωρητικό δεν είναι, καθώς, όπως σημειώνει καλά ενημερωμένη πηγή, ενδέχεται να "κρύβει" έμμεσο τρόπο αυξήσεων για σειρά "μεγαλόσχημων" και "ανθρώπων του συστήματος".

Η ίδια πηγή υποστηρίζει πως οι αυξήσεις υπολογίζονται έως και 30% υψηλότερες των απολαβών του προέδρου του Αρείου Πάγου και εάν υπογραφούν από τους αρμοδίους θα μπορούσαν να ανοίξουν τον δρόμο για ανάλογη προς τα πάνω προσαρμογή των αμοιβών όχι μόνο του προέδρου του Αρείου Πάγου και μιας σειράς δικαστικών, αλλά ενδεχομένως και των 300 της Βουλής. Οι τελευταίοι αναπροσαρμόζουν τους μισθούς τους ανάλογα με αυτήν την κλίμακα, αφού -κατά κανόνα- ακολουθούν τους δικαστικούς.

Η ίδια πηγή υποστηρίζει πως η μεθόδευση βρίσκεται σε εξέλιξη και πως διά της πλαγίας θα επιχειρηθεί να δοθούν αυξήσεις σε προέδρους οργανισμών, επιχειρήσεων και κρατικών Α.Ε.

Εάν εν τέλει περάσει αυτή η μεθόδευση, τότε δεν αποκλείεται να δρομολογηθούν ανάλογες μεθοδεύσεις για τους… εθνοσωτήρες μας.

ΣΗΜ.: Πραγματικά ενδιαφέρον το θέμα του cabotage και όχι μόνο, από τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια απαξιώνονται οι ελάχιστοι εναπομείναντες θύλακες εσόδων για την οικονομία, την ανάπτυξη. Φθορά που βεβαίως και λειτουργεί υπέρ των ανταγωνιστών, οι οποίοι εν προκειμένω είναι η Τουρκία ή η Κροατία, όπως σημειώνει ο φίλος Λάζαρος Αντωνού. Όσο για την επισήμανση του φίλου bozonio, πράγματι γνωστή η… ιστορία με τον Ποταμιάνο, τον Λοΐζου κ.λπ.

Η πηγή μας υποστηρίζει πως η… αλεπού έχει λάβει τις διαβεβαιώσεις ότι θα αποκτήσει ένα-δύο "φιλέτα" που θέλει στον Πειραιά. Ούτε φιλέλληνα ή μη τον θεωρώ ούτε… εραστή του Πειραιά, αλλά νομίζω πως αυτήν τη φορά έχει τα εχέγγυα για να παραμείνει "ζεστός". Θα δείξει, βέβαια, γιατί εδώ είναι Ελλάδα και ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται στο τέλος...

Με θλίβει όμως το γεγονός πως λ.χ το κρουαζιερόπλοιο Aida έπειτα από οκτώ χρόνια εγκαταλείπει το λιμάνι του Ηρακλείου αντικαθιστώντας το με αυτό της Αττάλειας. Γιατί το τουρκικό έχει καλύτερες υποδομές, καλύτερα τιμολόγια, σύγχρονη ξενοδοχειακή υποστήριξη και ένα σωρό καλύτερα από τα ελληνικά.

Όπως επίσης δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει ενδιάμεσος τρόπος, η φωνή της κοινής λογικής που λένε, ώστε να μη φτάνουμε σε τραγελαφικές καταστάσεις. Να έρχεται λ.χ. ο τουρίστας στη χώρα μας και να μην μπορεί να αποβιβαστεί από τον Πειραιά για τα νησιά, να θέλει ο ξένος να δει ένα από τα πολλά μουσεία ή την Ακρόπολη ή τη Βεργίνα, που πότε είναι κλειστά το μεσημέρι, πότε αποκλείονται από εργαζομένους του τουριστικού τομέα ή, όπως πρόσφατα στα γραφεία του Φεστιβάλ Αθηνών, δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό.

Δυστυχώς, εκτός από τους πολιτικούς, η κοινή λογική… στερεύει και σε εμάς τους ίδιους πολλές φορές.

Υ.Γ.: Και μιλώντας συνεχώς για "μηχανισμούς βοήθειας", "μηχανισμούς δανεισμού" κ.λπ., πόσο έχουμε προβάλει διεθνώς τον μοναδικό "Μηχανισμό των Αντικυθήρων", ένα από τα θαύματα αρχαιομηχανικής (και όχι μόνο…);

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v