Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Φεβ 12 2009

Ο ΟΛΘ ο διαγωνισμός και ο διχασμός της κυβέρνησης

Ο ΟΛΘ ο διαγωνισμός και ο διχασμός της κυβέρνησης
Τι θα κάνει με το Λιμάνι της Συμπρωτεύουσας η κυβέρνηση;

Tο σχήμα Hutchison – Αlapis που πλειοδότησε αποχώρησε λόγω αδυναμίας εξασφάλισης χρηματοδότησης, κηρύχθηκε εκτός διαγωνισμού και η εγγύηση των 5 εκατ. ευρώ κατέπεσε.

Ο διαγωνισμός, όμως, τυπικά είναι σε ισχύ. Τόσο ο δεύτερος πλειοδότης Cosco όσο και το σχήμα Eλλάκτωρ – Dubai Ports έχουν ανανεώσει τις εγγυητικές επιστολές τους.

Και αναμένουν το τι θα επιλέξει η κυβέρνηση. Θα συνεχίσει τον διαγωνισμό ή θα τον κηρύξει άγονο και θα προκηρύξει νέο;

Κάπου εδώ ξεκινά ο διχασμός της κυβέρνησης. Η προκήρυξη νέου διαγωνισμού, πέραν της καθυστέρησης θα είχε και αμφίβολα αποτελέσματα λόγω της κρίσης

Η συνέχιση του εν ισχύ διαγωνισμού ενέχει επίσης προβλήματα…

Ο νόμος βάσει του οποίου προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός προβλέπει ρητά ότι η κυβέρνηση υποχρεούται να απευθυνθεί στον δεύτερο πλειοδότη.

Ο οποίος δεν είναι άλλος από την Cosco. Μόνο που οι Κινέζοι έχουν ήδη υπογράψει σύμβαση για την εκμετάλλευση των ΣΕΜΠΟ του ΟΛΠ.

Θα δοθούν στην Cosco οι δύο μεγαλύτεροι λιμένες της χώρας;

Για να παρακαμφθεί η Cosco θα πρέπει το ελληνικό Δημόσιο να επικαλεσθεί ουσιώδη λόγο.

Και ο κίνδυνος μονοπωλίου αποτελεί ουσιώδη λόγο, σύμφωνα με πρωτοκλασάτα στελέχη του κυβερνώντος κόμματος. Μένει να φανεί αν υπάρξει και η σχετική κυβερνητική πρόθεση.

Υ.Γ: Το ενδιαφέρον της Dubai Ports για τον ΟΛΘ παραμένει ζωηρό ή η ΕΛΛΑΚΤΩΡ έχει καλύψει και τη δική της αναλογία στις εγγυητικές;

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v