ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ: Με υπομονή φαίνεται πως θα πρέπει να οπλιστούν οι μέτοχοι της Εριουργίας Τρία Άλφα. Και αυτό γιατί παρά τις κατά καιρούς φήμες που κυκλοφορούν στη χρηματιστηριακή πιάτσα, δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική εξέλιξη στο μέτωπο της αξιοποίησης του ακινήτου (πρώην εργοστάσιο) που διαθέτει η εισηγμένη στη Νέα Ιωνία (οδός Παναγούλη).
Στο λειτουργικό τώρα κομμάτι, η εταιρεία καλείται να αντιμετωπίσει φέτος το αυξημένο κόστος των ενδυμάτων, ωστόσο φαίνεται να διατηρεί επί του παρόντος τις επιδόσεις της σε επίπεδα αντίστοιχα των περυσινών.
ΗΠΑ: Οι Αμερικανοί καταναλωτές κόβουν και το φαγητό για να αντιμετωπίσουν τις αυξήσεις και τον πληθωρισμό, που έχει φτάσει σε υψηλό 40 ετών.
Σύμφωνα με έρευνα της Hartman, λόγω των υψηλότερων τιμών, το 40% δήλωσε ότι τρώει λιγότερο έξω, το 27% ότι αγοράζει περισσότερες μάρκες καταστημάτων, 1 στους 4 (ποσοστό 24%) ότι οδηγεί λιγότερο, κοντά ένας στους 5 (ποσοστό 18%) ότι αγοράζει λιγότερα τρόφιμα συνολικά και ποσοστό 6% ότι ψωνίζει λιγότερο από το διαδίκτυο.
ΛΙΣΤΑ ΠΕΤΣΑ: Μπορεί η Εξεταστική Επιτροπή να ολοκλήρωσε την έρευνά της και το θέμα να έφυγε από την επικαιρότητα, στις Βρυξέλλες όμως δεν ξεχάστηκε. Έτσι, στην ετήσια έκθεση της Κομισιόν για το κράτος δικαίου υπάρχει ειδική αναφορά για το θέμα, ενώ επισημαίνεται ότι «η κατανομή των κρατικών διαφημίσεων δημιουργεί κάποιες ανησυχίες».
Όπως επισημαίνεται, η έλλειψη διαφάνειας στη διανομή διαφημίσεων από κρατικούς φορείς έχει επισημανθεί τόσο από τη Media Freedom Rapid Response όσο και το Media Pluralism Monitor που επικεντρώνονται στη «χωρίς διαφάνεια» κατανομή των κονδυλίων για την ενημέρωση γύρω από την πανδημία.
Και ενώ η έκθεση επισημαίνει ότι η Εξεταστική Επιτροπή (κυβερνητική πλειοψηφία) δεν βρήκε κάτι μεμπτό, καταγράφει το ότι δεν υπήρξε λεπτομερής πληροφόρηση σε ό,τι αφορά τα ακριβή κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν.
Παρά τα σχετικά αιτήματα…
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ: Ενα ακόμα κουλουράδικο, το Mon Kooloor, έγινε στέκι στο αεροδρόμιο. Ερχεται να πλαισιώσει το κατάστημα «Κουλουράδες» που ήδη λειτουργεί εκεί.
Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια τα κουλούρια Θεσσαλονίκης κάνουν θραύση και στην Αθήνα. Το χαμηλό κόστος επένδυσης για την ανάπτυξη καταστημάτων (κυμαίνεται σε 65.000-70.000 ευρώ με entry fee έως 15.000 ευρώ) ευνοεί τη γρήγορη επέκταση των σημάτων με τη μέθοδο της Δικαιόχρησης.
Την αλυσίδα αναπτύσσουν τα αδέλφια Θοδωρής και Στάθης Καραδήμας. Πρόκειται για την τρίτη γενιά οικογένειας φουρναραίων, που άνοιξαν το πρώτο τους κατάστημα το 2014 και σήμερα διαθέτουν δίκτυο που αγγίζει τα 40 καταστήματα.
UPFIELD: Αλλαγή σκυτάλης στην ελληνική θυγατρική της πολυεθνικής φυτικών προϊόντων. Το κενό στη θέση του Γενικού Διευθυντή που αφήνει ο Νίκος Λαβίδας, ο οποίος μετακινείται στις 20 Αυγούστου στην ΑΒ Βασιλόπουλος, θα καλύψει στέλεχος εκ Βουλγαρίας, όπως μαθαίνει η στήλη.
Την περίοδο αυτή πραγματοποιούνται οι συστάσεις και η παρουσίαση του νέου επικεφαλής με τους επικεφαλής των ελληνικών λιανεμπορικών σούπερ μάρκετ.
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: Μαζί με τον διαγωνισμό για τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού, που «τρέχει» ως διαδικασία το ΤΑΙΠΕΔ, ωριμάζουν και οι συμπληρωματικές επεκτάσεις του αυτοκινητοδρόμου.
Εκτός από τη δημοπράτηση της πρώτης επέκτασης, αυτής που θα συνδέει τη Λεωφ. Κύμης με την Εθνική Οδό, όπου ως γνωστόν μειοδότησε η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΑΚΤΩΡ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ και θα εκτελεστεί ως δημόσιο έργο, σειρά παίρνει η πιο «επείγουσα» νέα επέκταση.
Πρόκειται για τη σήραγγα Ηλιούπολης, η οποία παραλλήλως με την αναβάθμιση της Λεωφ. Βουλιαγμένης θα αποτελέσει ένα επιπλέον by pass που θα εξυπηρετήσει αφενός ολόκληρη την κίνηση του λεκανοπεδίου, αλλά ειδικότερα τα αναπτυσσόμενα νότια προάστια της πόλης, όπου συγκεντρώνονται πια τεράστιες αστικές αναπλάσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, υπογράφεται εντός των ημερών το MοU μεταξύ του ΥΠΟΜΕ και της Lamda Develοpment, η οποία αναλαμβάνει να χρηματοδοτήσει το μελετητικό σκέλος για την εν λόγω επέκταση, επισπεύδοντας έτσι τις διαδικασίες. Κατά πληροφορίες, σε περίπου ένα χρόνο η μελέτη θα έχει ολοκληρωθεί, επιτρέποντας την άμεση δημοπράτηση του έργου.
Έως τότε θα έχει αποφασιστεί από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πώς θα χρηματοδοτηθεί το έργο και ποια μορφή θα λάβει ο διαγωνισμός, καθώς όλα παραμένουν ανοιχτά στο «τραπέζι».
Από ΣΔΙΤ έως «πακέτο» νέας παραχώρησης της συγκεκριμένης σήραγγας, μαζί με τις επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο.