PRODEA: Με τις εκδόσεις retail bonds «παγωμένες», το ενδιαφέρον στρέφεται στις μετοχές. Ακούμε ότι η Prodea ανέθεσε σε Alpha και Axia Ventures τη διερεύνηση αγοράς για διάθεση μετοχών κυριότητας Castlelake.
Ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΕΑΠ πιέζεται, εδώ και πολύ καιρό, από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς να διευρύνει το ιδιαίτερα χαμηλό (1,85%) free float και την εμπορευσιμότητα της μετοχής. Έτσι, αποφάσισε να διαθέσει ποσοστό ως 10%.
Ζητά, όμως, τιμή κοντά στο NAV. Εφόσον η διερεύνηση αποβεί επιτυχής, θα ακολουθήσει, μετά το τέλος Μαρτίου (σ.σ. και τη δημοσίευση οικονομικών καταστάσεων χρήσης 2021) το placement.
ΣΥΡΙΖΑ: Απανωτά λάθη στο θέμα των αμυντικών εξοπλισμών της χώρας, γράφει με τη στάση της η αξιωματική αντιπολίτευση. Οι καιροί έχουν αλλάξει και η ανάγκη αμυντικής θωράκισης είναι κατανοητή από τη συντριπτική πλειονότητα της κοινής γνώμης.
Το δίλημμα «βούτυρο ή κανόνια» έχει ξεπεραστεί από τις γεωπολιτικές εξελίξεις και όχι μόνο στην περιοχή μας αλλά σε ευρωπαϊκή και διεθνή κλίμακα. Δυσάρεστο μεν, αλλά αληθινό. Κάτι που θα έπρεπε να είναι απολύτως κατανοητό σε ένα κόμμα που θέλει να είναι πολυσυλλεκτικό.
Υπό αυτή την έννοια, το γλωσσικό ατόπημα του Γιώργου Τσίπρα χθες ήταν απλώς επικοινωνιακό «κερασάκι στη τούρτα» της Νέας Δημοκρατίας.
ΟΥΚΡΑΝΙΑ: Κερδισμένος της κρίσης μέχρι τώρα είναι ο Πούτιν. Έχει αναδείξει όλες τις εγγενείς αδυναμίες του πολυδιάστατου «μπλοκ» που έχει απέναντι, απολαμβάνει εμφανώς της -όχι και τόσο- διακριτικής στήριξης της Κίνας, κάνει και… χιούμορ με τις πληροφορίες για τη μέρα που θα κάνει την εισβολή.
Κι όπως όλα δείχνουν, εκτός πιθανού «ατυχήματος» (πάντα υπάρχει αυτός ο κίνδυνος στις μεγάλες εντάσεις), θα πάρει αυτά που ήθελε, τα οποία προφανώς είναι λιγότερα σε σχέση με τις μαξιμαλιστικές επίσημες απαιτήσεις του, ίσως και χωρίς να πέσει τουφεκιά.
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ: Μεγάλες οι προσδοκίες της κυβέρνησης, μεγάλα τα σχέδια (και των επιχειρήσεων), αλλά έως στιγμής δεν επιβεβαιώνονται στην πράξη.
Η εκρηκτική άνοδος στην τιμή του ρεύματος, οι μικρές αυτονομίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης στις μπαταρίες τους, αλλά και η ανυπαρξία ικανού δικτύου αναγόμωσης, προς το παρόν περιορίζουν το κοινό υποψήφιων αγοραστών σε λίγους και… εκλεκτούς. Κυρίως σε εκείνους που αγκαλιάζουν τις καινοτομίες κι έχουν την «τσέπη» να κατέχουν και 1-2 αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης!
Με αυτά τα δεδομένα, όπως αντιλαμβάνεστε, σοβαρές δουλειές δεν προκύπτουν, ούτε για τους εισαγωγείς ούτε και για τον υπόλοιπο χώρο της ηλεκτροκίνησης.
Εχουμε πολύ μέλλον ακόμη, πριν αρχίσει να γίνεται mainstream η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα…