Χαράς ευαγγέλια για τα ελληνικά διυλιστήρια, μετά τις κινητοποιήσεις των Γάλλων εργαζομένων που (απ)έκλεισαν τα έξι από τα οκτώ διυλιστήρια της χώρας.
Όπως μαθαίνει το Euro2day.gr, οι ελλείψεις που προκλήθηκαν από τον λόγο αυτό στην ευρύτερη περιοχή ώθησαν προς τα πάνω τις τιμές και φυσικά τα περιθώρια διύλισης.
Έτσι, ενώ στις αρχές του έτους τα περιθώρια ήταν μειωμένα κατά περίπου 20% έναντι του μέσου όρου του 2015, έχουν πλέον ανακάμψει και βρίσκονται ακριβώς στα μέσα επίπεδα της περασμένης χρονιάς.
Οι ελλείψεις σε προϊόντα θα είναι πιο έντονες στη Νότια Γαλλία, καθώς κλειστά είναι τα τρία από τα τέσσερα διυλιστήρια του Νότου. Όλα δε τα ελλείμματα θα κληθούν να καλύψουν τα εγγύτερα στην περιοχή αυτή μεσογειακά διυλιστήρια.
Ήδη μαθαίνουμε ότι η Μότορ Όιλ μεταθέτει την προγραμματισμένη για τις αρχές Ιουνίου διακοπή λειτουργίας κάποιων μονάδων, προκειμένου να προβεί σε έργα αναβάθμισής τους.