Με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως είναι θέμα ημερών η ανακοίνωση σοβαρών εξελίξεων σε σχέση με το μετρό Θεσσαλονίκης (το οποίο έχει αναλάβει κοινοπραξία υπό την ΑΕΓΕΚ), ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης έχει και άλλα «μέτωπα» με την εν λόγω εισηγμένη.
Με αφορμή τις μεγάλες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού στον Εβρο, ξεκαθάρισε προχθές στην Βουλή πως το υπουργείο «δεν θα υποκύψει σε εκβιασμούς».
Το τμήμα Μάνδρα – Ψαθάδες του κάθετου οδικού άξονα «κατασκευάζεται» για περισσότερα από δέκα χρόνια!
Η αρχική σύμβαση έγινε στις 9 Ιανουαρίου 2004 με την ΒΙΟΤΕΡ, ενώ το 2012 έγινε υποκατάσταση του αναδόχου με νέο εργολάβο την ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική.
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών υποστήριξε πως η διοίκηση της Εγνατίας Οδού έχει συμφωνήσει με την ΑΕΓΕΚ «για να γίνουν επαναπροσλήψεις και να το επανεκκινήσει. Σε περίπτωση που δεν το κάνει, δεν θα πάμε στην ίδια λογική που πήγαιναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις».
Δηλαδή «δεν θα συνεχίσουν, όμως, να μένουν το ελληνικό κράτος και η ελληνική κοινωνία όμηροι σε κάποιους που ταλαιπωρούν όλη τη χώρα, υποκύπτοντας σε εκβιασμούς, είτε προς την κοινωνία είτε προς τους εργαζόμενους στα έργα, με στόχο την εξασφάλιση πρόσθετων χρημάτων από τον ελληνικό λαό».
Από τη συμφωνία για το μετρό Θεσσαλονίκης θα καταλάβουμε πάντως αν εννοεί αυτά που λέει ο κ. Σπίρτζης.