«Ρόλο στη διοίκηση του ΟΛΠ, πριν ακόμα ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου» θέλουν να έχουν ορισμένοι από τους ενδιαφερόμενους, σύμφωνα με παράγοντες του λιμανιού.
Η συγκεκριμένη εκτίμηση συνδέεται στενά με τις συνεχείς αρνητικές διαρροές κατά υποψηφίων για συμμετοχή στο διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού. Για παράδειγμα, δίνεται μάχη από συγκεκριμένη πλευρά ώστε να παραμείνει στη θέση του αναπληρωτή διεθύνοντος συμβούλου του OΛΠ ο Παναγιώτης Πετρουλής. Ο φερόμενος ως αντικαταστάτης του Σταύρος Κυραμαργιός είναι, πάντως, άνθρωπος της αγοράς.
Ελάχιστοι παίρνουν στα σοβαρά τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες θα στενοχωρηθεί η ούτως ή άλλως απούσα πλέον από το λιμάνι MSC επειδή ο κ. Κυραμαργιός συνεργάζεται με την ανταγωνίστρια Evergreen στο χώρο της διακίνησης containers.
«Οι όγκοι που μεταφέρει η MSC μέσω Πειραιά έχουν μειωθεί κατά 60% τον τελευταίο χρόνο και θα μειωθούν περαιτέρω», επισημαίνουν υψηλόβαθμα στελέχη του OΛΠ. Οι ίδιοι προσθέτουν πως όσο ενισχύεται ο ανταγωνισμός στη Μεσόγειο, τόσο θα χάνονται φορτία από τον Πειραιά, ανεξάρτητα από τα μέλη του Δ.Σ. του ΟΛΠ.
Προτείνουν, δε, στην Cosco να επικεντρωθεί στην ενίσχυση των φορτίων, πράγμα που φαίνεται πως κάνει αρκετά καλά τα τελευταία χρόνια...