Μερικές φορές χρειάζεται να αντιμεπωπίσετε κάποιον συνεργάτη ή συνάδελφο που βρίσκεται «εν θερμώ».
Για τις περιπτώσεις αυτές οι συμβουλές που ακολουθούν ίσως σας φανούν χρήσιμες:
* Μην τσακώνεστε ποτέ μαζί του (της).
* Ποτέ μην πείτε στον άλλον ότι είναι θυμωμένος. Η προσέγγιση αυτή δεν θα βοηθήσει την κατάσταση.
* Mην κάνετε στον άλλο διάλεξη και μην μιλάτε αφ' αψηλού. Πρέπει μάλιστα να αποφεύγετε τις νουθεσίας σε όλες τις διαπροσωπικές καταστάσεις: Μέχρι να ενηλικιωθούμε ακούμε όλοι μας συνεχώς τις νουθεσίες των άλλων, γονιών, δασκάλων κλπ. Από κάποια στιγμή κι έπειτα το μήνυμα αρχίζει να συγχέεται με το μέσο.
* Ζητήστε από το εκνευρισμένο άτομο να σας μιλήσει σχετικά με το πρόβλημα. Μην διακόπτετε, μην κρίνετε και μην παίρνετε θέση όση ώρα σας μιλάει ο άλλος. Ακούτε μόνο προσοχή.
* Προσπαθήστε να νιώσετε πώς αισθάνεται ο άλλος επαναλαμβάνοντας τι νιώθει και γιατί νιώθει έτσι.
* Ακούστε τις ιδέες του συγκεκριμένου ατόμου για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση και προσφέρετε τις δικές σας.
* Βρείτε μια αφορμή για να κάνετε στον άλλον κάποιο κομπλιμέντο. Ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι συχνά θυμώνουν όταν η εκτίμηση που τρέφουν στο ίδιο το άτομό τους βρίσκεται στο ναδίρ.