Μερικές φορές χρειάζεται να αντιμεπωπίσετε κάποιον συνεργάτη ή συνάδελφο που βρίσκεται «εν θερμώ».
Για τις περιπτώσεις αυτές οι συμβουλές που ακολουθούν ίσως σας φανούν χρήσιμες:
* Μην τσακώνεστε ποτέ μαζί του (της).
* Ποτέ μην πείτε στον άλλον ότι είναι θυμωμένος. Η προσέγγιση αυτή δεν θα βοηθήσει την κατάσταση.
* Mην κάνετε στον άλλο διάλεξη και μην μιλάτε αφ' αψηλού. Πρέπει μάλιστα να αποφεύγετε τις νουθεσίας σε όλες τις διαπροσωπικές καταστάσεις: Μέχρι να ενηλικιωθούμε ακούμε όλοι μας συνεχώς τις νουθεσίες των άλλων, γονιών, δασκάλων κλπ. Από κάποια στιγμή κι έπειτα το μήνυμα αρχίζει να συγχέεται με το μέσο.
* Ζητήστε από το εκνευρισμένο άτομο να σας μιλήσει σχετικά με το πρόβλημα. Μην διακόπτετε, μην κρίνετε και μην παίρνετε θέση όση ώρα σας μιλάει ο άλλος. Ακούτε μόνο προσοχή.
* Προσπαθήστε να νιώσετε πώς αισθάνεται ο άλλος επαναλαμβάνοντας τι νιώθει και γιατί νιώθει έτσι.
* Ακούστε τις ιδέες του συγκεκριμένου ατόμου για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση και προσφέρετε τις δικές σας.
* Βρείτε μια αφορμή για να κάνετε στον άλλον κάποιο κομπλιμέντο. Ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι συχνά θυμώνουν όταν η εκτίμηση που τρέφουν στο ίδιο το άτομό τους βρίσκεται στο ναδίρ.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin