Πώς να... μαγέψετε τον πελάτη

Εκείνος που θέλει να προσελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή μπορεί να χρησιμοποιεί μια προκλητική δήλωση ή μεγάλες επικεφαλίδες που υπονοούν κάποιο όφελος για τον πελάτη. Θα μπορούσε επίσης να τους ιντριγκάρει με ένα τεστ γνώσεων.

Πώς να... μαγέψετε τον πελάτη

Οταν είστε για καλά στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, το να κάνετε το ακροατήριό σας, ήτοι τους δυνητικούς καταναλωτές σας να απορροφηθούν από το μήνυμά σας, είναι ζωτικό, αλλά δύσκολο. Όλο το «κόλπο» είναι να μετατρέψετε τον καταναλωτή σε ενεργητικό συμμετέχοντα στην διαδικασία του μηνύματος.

Ιδού μερικές προτάσεις για τα κείμενα σας και τα μηνύματα σας,

* Χρησιμοποιείτε μεγάλες επικεφαλίδες που υπονοούν κάποιο όφελος για τον καταναλωτή, ή πλεονέκτημα του προϊόντος –απαιτούν, όμως, την ανάγνωση όλου του κειμένου για να συλλάβει όλο το μήνυμα.

* Χρησιμοποιείστε λέξεις κλειδιά, όπως: πώς, γιατί, ποιο, πού, συμβουλή, κ.α. Λόγου χάρη: «Πώς να πάρετε σύνταξη πριν γίνετε 60 ετών!», «Γιατί μπορείτε τώρα να βγάλετε χρήματα αγοράζοντας μετοχές!», «Ποιο από τα βιβλία αυτά θα σάς βοηθήσει περισσότερο!»

* Χρησιμοποιείστε μία προκλητική δήλωση –η οποία υποκρύπτει ή υπονοεί κάποιο όφελος– στα πρώτα δευτερόλεπτα ενός ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σποτ: α) Για το ραδιόφωνο, προτιμήστε μία «ερεθιστική» ερώτηση, μία άμεση δήλωση προς τον καταναλωτή, μία χιουμοριστική εισαγωγή σχετική με το μήνυμα, μία μουσική που είναι γνώριμη στο ακροατήριο, κλπ· β) για την τηλεόραση, συνιστάται μία σύγκρουση που θα τραβήξει την προσοχή των θεατών, ένα πρόβλημα ή μία ανάγκη με την οποία οι θεατές μπορούν να συσχετισθούν, μία δραματική απεικόνιση, κ.λπ.

* Χρησιμοποιείστε ένα διαφημιστικό σταυρόλεξο. Οι άνθρωποι τρελαίνονται να δοκιμάζουν τις γνώσεις τους και έτσι θα μπλεχτούν ενεργητικά σε ένα τέτοιο κουΐζ. Επιπλέον, η προσέγγιση αυτή καθιερώνει τον οργανισμό σας σαν τον «ειδικό» με τις απαντήσεις.

* Χρησιμοποιείστε διαφημίσεις σε στυλ άρθρου. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι οι διαφημίσεις που μοιάζουν με άρθρα έχουν μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα από τις συμβατικές. Παίξτε δε στο Διαδίκτυο με τα περίφημα story telling. Μάθετε να λέτε ιστορίες έστω και αν είναι παραμύθια Προσοχή όμως. Οι υπερβολές έχουν κόστος, δυσάρεστο ενίοτε.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v