Η προσαρμοστικότητα στο νέο οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον, αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την μεγαλύτερη ελληνική εταιρία πληροφορικής της χώρας, την Singular Logic, σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρίας, κ. Μαρίκα Λάμπρου.
Παραδέχεται ότι η κρίση άγγιξε τον όμιλο, αφήνοντας τον ωστόσο, μόνον με μερικά «καψαλίασματα» και εκτιμά ότι το 2013 θα υπάρξει σημαντική βελτίωση του λειτουργικού αποτελέσματος, ως αποτέλεσμα της αναδιοργάνωσης των προηγούμενων ετών. Προσθέτει δε ότι η εταιρία, με αφορμή την κρίση αλλά και το μικρό βάθος της ελληνικής αγοράς, ανοίγεται πλέον στο εξωτερικό, στοχεύοντας σε αγορές «που βρίσκονται νότια της χώρας», ακολουθώντας αντίστροφη εξωστρεφή πορεία, απ’ ότι συνηθίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις.
Η ίδια παρατηρεί ότι εκτός από τις τεχνολογικές εξελίξεις, η οικονομία καθοδηγεί την πορεία του κλάδου, υποδεικνύοντας τους τομείς όπου πρέπει να δοθεί βάρος και επενδύσεις. Εκτιμά δε ότι στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον, οι πελάτες ενδιαφέρονται για την αποτελεσματικότητα των λύσεων πληροφορικής σε συνδυασμό με μια ευέλικτη οικονομική πρόταση.
Το μέγεθος και η πολυπλοκότητα των υπηρεσιών και προιόντων που προσφέρει η Singular Logic, μια εταιρία που προήλθε από πολλαπλές συγχωνεύσεις, είναι σύμφωνα με την κ.Μ.Λάμπρου «ευλογία και κατάρα». Η διοίκηση της εταιρίας, ωστόσο, επικεντρώνεται στην όσμωση μεταξύ των τμημάτων, ώστε αυτή να αποτελέσει το συγκριτικό της πλεονέκτημα στο μέλλον. Σημειώνεται δε ότι η εταιρία βραβεύτηκε πρόσφατα από το ΕΒΕΑ με το βραβείο «Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας».
Ως πολύπειρο στέλεχος της εγχώριας αγοράς πληροφορικής, σημειώνει πως ως χώρα χάσαμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διαθέταμε τη δεκαετία του ’80 και ’90 στον συγκεκριμένο κλάδο, μένοντας σήμερα να παρατηρούμε ευρωπαικές ετιαρίες να αναπτύσσονται. Προσθέτει ωστόσο ότι εξακολουθεί να υπάρχει πλεονέκτημα και αυτό απαντάται στο ανθρώπινο δυναμικό. Υποστηρίζει ότι η γνώση των Ελλήνων επιστημόνων και εργαζομένων σε συνδυασμό με την ευρηματικότητα (προιόν των προβλημάτων της εσωτερικής αγοράς και της κρίσης) συνιστά το σημερινό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του κλάδου.
Λειτουργώντας σ’ένα χώρο όπου η καινοτομία αποτελεί στόχο και ζητούμενο, αναφέρει ότι αυτή για να υποστηριχθεί «χρειάζεται επενδύσεις και γενναιότητα». Καταλήγει πως «ας ρίξουμε βάρος στη γενναιότητα, και θα βρεθούν κι οι επενδύσεις».